سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت افزون بر دو میلیارد تومان کمک ودیعه مسکن به مددجویان

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک ودیعه مسکن در قالب ۲۸ فقره وام به مددجویان استان پرداخت شده است.

مجید الهی راد،  گفت: تامین مسکن از اولویت‌های مورد نیاز خانواده‌های زیر پوشش حمایت این نهاد است و برای رفع این نیاز مهم خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف ارائه می‌شود. 
وی افزود: مددجویان متقاضی دارای شرایط می‌توانند اجاره نامه معتبرمنزل خود را در سامانه سها به آدرس soha.emdad.ir بارگذاری و پس از تایید مددکار مربوطه این افراد برای دریافت وام به بانک معرفی می‌شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه مبلغ وام ودیعه مسکن با توجه به مبلغ قولنامه از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان متفاوت خواهد بود؛ گفت: این نهاد سال گذشته ۵۶۶ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.
الهی راد با اشاره به پرداخت ماهیانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان اضافه کرد: علاوه برآن از ابتدای امسال ۶۹۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به ۶۷۱ خانوار پرداخت شده است.
خراسان شمالی بیش از ۵۳ هزار خانوار شامل ۱۰۶ هزار مددجو زیر پوشش خدمات نهاد حمایتی کمیته امداد داردکه ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

برچسب ها: ودیعه ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.