سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رافت: پرسپولیس با ۱۰۰ میلیارد می‌تواند ۲ بازیکن طراز اول بگیرد

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با فروش ۱۰۰ میلیاردی عبدالکریم حسن می‌توانند ۲ بازیکن طراز اول جذب کنند.

پایان رافت مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: به هر حال ما دوست داریم تیممان موفق شود و امسال هم تغییرات در تیم زیاد شد و همه هم اطلاع دارند. اما پرسپولیس همیشه شیر  و مدعی اصلی قهرمانی است به خاطر اینکه این هوادار وقتی وارد ورزشگاه می‌شود خودش نصف تیم است. تیم پرسپولیس که فصل گذشته قهرمان شد، این هواداران بودند که در بازی آخر   ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و در قهرمانی سرخپوشان تاثیرگذار بودند.

رافت درباره  تفاوت نسل قبل با نسل فعلی فوتبالیست‌ها گفت: سال به سال فرق می‌کند و نمی‌توانیم بگوییم آن سال به این صورت بوده و اکنون به صورت دیگری هست. من نگران این هستم که زیرساخت نسبت به ۲۴ دوره قبلی لیگ برتر فوتبال فرقی نکرده و همان است. مثلا  امسال تیم‌های پرسپولیس و استقلال نمی‌دانند کجا بازی کنند.  ما هم سال ۸۱ در ورزشگاه تختی بازی کردیم و یادم می‌آید بازی پرسپولیس و استقلال در تبریز برگزار شد. این برای فوتبال ما که این همه هزینه می‌شود و پتانسیل داریم و امسال استارت جام جهانی زده می‌شود کار خوبی نیست و ورزشگاهی در تهران نیست که استاندارد لازم را داشته باشد و‌ای اف سی آن ورزشگاه را تایید کند. نداشتن ورزشگاه را برای فوتبالمان یک کسر شان می‌دانم.

او درباره اینکه قوانینی که برای نقل و انتقالات گذاشته شده است به نفع یا به ضرر فوتبال ما است، گفت: همه فوتبال ما هزینه است و چیز خاصی به باشگاه‌ها نمی‌رسد. در این چندین سال فقط یک عبدالکریم حسن مدافع قطری بوده است، که پارسال به پرسپولیس آمد و خودش را نشان داد و بازیکن خوب و تاثیرگذاری بود و برای  قهرمانی زحمت کشید و امسال کشور‌های عربی می‌خواستند امسال  به هر طریقی این بازیکن را بگیرند و آنها بودند که آن قدر برای جذب عبدالکریم به پرسپولیس پول دادند وگرنه هیچ تیمی نمی‌آمد آن قدر پول به سرخپوشان برای انتقال عبدالکریم حسن بدهد. خیلی خوشحالیم که نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان گیر باشگاه پرسپولیس آمد تا بتواند ۲ بازیکن طراز اول خوب بیاورد. به هر حال پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید تقویت شود.

رافت درباره وضعیت تیم تراکتور گفت:  پرسپولیس و ملوان تیم اول و دوم من هستند. من به خاطر اینکه آذری زبان هستم دوست دارم که تراکتور هم موفق شود. شاید اشکالی در تیمشان هست که این همه بازیکن می‌آورند، اما نمی‌توانند موفق شوند. آنها باید از لحاظ فنی به ساختاری برسند که موفق شوند. به هر حال تراکتور هم عشق است و آذری زبان‌های بسیاری طرفدار این تیم هستند و ورزشگاه آنجا هم پر از هوادار می‌شود و شور و شوق زیادی ایجاد می‌شود. من امیدوارم که تراکتوری‌ها هم موفق شوند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.