سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالد مشعل: با شهادت رهبران، قدرت ما بیشتر می‌شود

رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین تاکید کرد: شهادت رهبران حماس تنها قدرت ملت فلسطین را افزایش می‌دهد.

رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین تاکید کرد: این جنبش هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و شهادت رهبران حماس، تنها قدرت ملت فلسطین را افزایش می‌دهد.

«خالد مشعل» رئیس حماس در خارج از فلسطین در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس در دوحه قطر گفت: حماس به هیچ وجه از اصول خود کوتاه نمی‌آید و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد. ملت فلسطین محافظ تمامیت ارضی فلسطین باقی خواهد ماند و به مسیر جهاد، مقاومت و پس‌گیری حقوق خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دشمنان درس عبرت نمی‌گیرند؛ هرگاه رهبری به شهادت می‌رسد، رهبری جانشین می‌شود و با به شهادت رسیدن رهبران، تنها ملت فلسطین قدرتمند می‌شوند.

مشعل تصریح کرد: ضایعه از دست دادن برادر ما (شهید هنیه) بسیار گران بود، اما دشمنان نمی‌دانند که خون شهدا مسیر آزادی و پیروزی را کوتاه می‌کند. ما در مسیر خود باقی می‌مانیم و فشار‌ها سودی ندارد، ارعاب و تهدید ما را نمی‌شکند و ذره‌ای ما را از اصول خود منحرف نمی‌کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جایی در فلسطین نخواهد داشت، از رهبران امت اسلامی خواست به مسیر خود برگردند.

مشعل گفت: شهید هنیه به مساله فلسطین، ملت فلسطین و قدس خدمت کرد.

روز چهارشنبه، ۱۰ مرداد ماه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر مورد اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.»

منبع: ایسنا

برچسب ها: خالد مشعل ، جنبش حماس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.