سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ادعای DxOMark؛

گلکسی زد فولد ۶ حرفه‌ای‌ترین دوربین گوشی‌های تاشدنی را دارد

به‌گفته DxOMark، گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ از لحاظ دوربین رقیبی در بین سایر گوشی‌های تاشدنی ندارد.

طبق آزمون دوربین DxOMark، گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ بهترین دوربین را در بین گوشی‌های تاشدنی دارد و می‌تواند عکس‌ها و ویدیو‌های حرفه‌ای‌تری از رقبای خود ثبت کند.

با‌اینکه پیکسل فولد روی کاغذ دوربین تله‌فوتوی بهتری دارد، اما دوربین گلکسی زد فولد ۶ در بخش زوم می‌تواند نماینده گوگل را پشت سر بگذارد. دوربین زد فولد ۶ با کسب امتیاز ۱۳۳ در بین سایر تاشدنی‌ها رتبه اول را در اختیار دارد و در رده‌بندی جهانی رتبه ۴۵ را به‌خود اختصاص داده است.

امتیاز کسب‌شده توسط دوربین گلکسی زد فولد ۶ این گوشی را هم‌ردیف دستگاه‌هایی نظیر آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، پیکسل 7a و مدل‌های غیر اولترای سری گلکسی S23 و گلکسی S24 قرار می‌دهد. جدیدترین تاشدنی سامسونگ در بخش زوم به امتیاز ۱۳۵ دست یافته که به‌طور قابل‌توجهی از امتیاز ۱۱۷ به‌دست‌آمده توسط پیکسل فولد بهتر است.

دوربین‌های تله‌فوتو گلکسی زد فولد ۶ و پیکسل فولد به‌ترتیب وضوح ۱۰ و ۱۰٫۸ مگاپیکسلی دارند و زوم اپتیکال ۳ و ۵ برابری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. به‌نظر می‌رسد بهینه‌سازی‌های سامسونگ در بخش دوربین باعث برتری نماینده این شرکت شده است.

براساس بررسی‌های DxOMark، عکس‌های گرفته‌شده با جدیدترین گوشی سامسونگ گستره‌ی داینامیکی نسبتاً وسیعی دارند و نوردهی آنها به درستی صورت می‌پذیرد. در محیط‌های روشن نویز عکس‌ها کم است و عکس‌های بوکه کیفیت مناسبی دارند.

هنگام فیلم‌برداری، رنگ‌ها چشم‌نواز به‌نظر می‌رسند و لرزش‌گیری ویدیو‌ها به‌خوبی انجام می‌شود. عکس‌های گرفته‌شده با دوربین تله‌فوتو گلکسی زد فولد ۶ جزئیات زیادی دارند و رنگ‌ها را به‌خوبی نمایش می‌دهند.

DxOMark به تعدادی از مشکلات دوربین گلکسی زد فولد ۶ مانند عملکرد نادرست فوکوس خودکار و ایجاد نویز در نور کم اشاره می‌کند و تشخیص رنگ‌ها را در برخی مواقع نادرست می‌داند. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، در عکس‌های گرفته‌شده با دوربین فوق عریض نویز وجود دارد و عملکرد فوکوس در ویدیو‌ها دچار اختلال می‌شود.

قیمت گوشی جدید گلکسی زد فولد ۶ در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ دلار افزایش یافته و به ۱۸۹۹ دلار رسیده است.

منبع: زومیت

برچسب ها: گوشی گلکسی ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.