سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامالا هریس آرای کافی برای نامزدی رسمی حزب دموکرات را به دست آورد

رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا اعلام کرد که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور این کشور آرای کافی برای نامزدی رسمی در انتخابات را به دست آورده است.

جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا اعلام کرد که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا آرای کافی از نمایندگان دموکرات را به دست آورده تا نامزدی خود برای ریاست جمهوری را تضمین کند.

به گزارش سی‌ان‌ان، هریسون در یک تماس ویدیویی اعلام کرد: «من مفتخرم که تأیید کنم معاون رئیس‌جمهور بیش از اکثریت آراء را از همه نمایندگان کنوانسیون به دست آورده است و پس از پایان رای گیری در روز دوشنبه، نامزد حزب دموکرات خواهد بود». 

گفته شده نمایندگان حزب دموکرات رای‌گیری مجازی برای نامزدی را از پنجشنبه آغاز کرده‌اند و این روند قرار است تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

هریس اولین زن سیاه‌پوست و اولین آسیایی-آمریکایی خواهد بود که نامزد ریاست جمهوری می‌شود. در حالی که مدت کوتاهی از کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های ریاست جمهوری می‌گذرد و او حمایت خود را از هریس اعلام کرده، واضح است که او تنها نامزد جدی حزب بوده است.

پیش از این منابع اعلام کردند که هریس در جمع‌آوری کمک‌های مالی از دونالد ترامپ پیشی گرفته و کارزار انتخاباتی او در ماه گذشته میلادی موفق شده بیش از دو برابر کارزار ترامپ کمک‌های مالی جمع‌آوری کند.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.