سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی چهار خودرو در جاده‌های اصفهان ۲ کشته و ۱۷ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: در پی واژگونی چهار دستگاه خودرو در جاده‌های استان ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

عابدی گفت: ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز خبر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۲۰ جاده نایین - انارک به مرکز اورژانس اعلام شد که در پی آن ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه پنج نفر شامل یک زن، ۲ مرد و ۲ کودک مصدوم شده و یک زن ۵۴ ساله جان باخته بود که مجروحان به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

وی بیان کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی BYD S۶ در کیلومتر ۲ جاده نیک‌آباد- حیدرآباد از توابع شهرستان جرقویه در بامداد امروز حادثه دیگری بود که به مرکز فوریت‌های پزشکی استان گزارش شد. ‌
سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه که در جریان آن ۶ نفر شامل سه مرد، ۲ زن و یک دختر خردسال مصدوم شده بودند، اعزام شدند که مصدومان به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان انتقال یافتند.

وی حادثه واژگونی یک دستگاه پژو در کمربندی سمیرم در فاصله پنج کیلومتری پلیس راه مقارن ساعت ۲۱:۳۹ شامگاه پنجشنبه را دیگر حادثه رخ داده در جاده‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و افزود: ۲ واحد امدادی اورژانس نیز به محل این حادثه که ۶ مصدوم داشت، شتافتند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: مصدومان حادثه شامل ۲ مرد، ۲ زن و ۲ دختر خردسال به بیمارستان سیدالشهدا اصفهان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین نیز امروز از آسمانی شدن یک مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی بر اثر سانحه رانندگی حین انجام مأموریت خبر داد.

سرهنگ احسان بدیعیان گفت: حوالی ساعت ۱۵ روز گذشته، خودروی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حال انجام مأموریت در مسیر نایین به اصفهان دچار واژگونی شد.

وی افزود: در این حادثه گروهبان یکم امیر کرمی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد اماه صبح امروز(جمعه) بر اثر شدت جراحات وارد شده جان سپرد.

برچسب ها: تصادف ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.