سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: امیدوارم جابه‌جایی‌ها در لیگ به تیم ملی لطمه نزند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: جابه‌جایی‌های لیگ برای ما شاید دغدغه به وجود بیاورد و امیدواریم تیم ملی لطمه نخورد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه دیدار خیریه ستارگان ایران و پیشکسوتان ۹۸ اظهار کرد: مترصد این هستیم که صندوقی درست کنیم و نامه آن را هم ارسال کردیم که با موافقت مهدی تاج همراه بود. ان‌شاءالله در هیئت رئیسه هم موافقت شود که بخشی از هر قراردادی که در سازمان لیگ بسته می‌شود، به صندوق واریز شود تا برای مشکلات پیشکسوتان استفاده شود. البته باید کارشناسی شود.

 او افزود: پیشکسوتان، بزرگان ما هستند و تنها چیزی که نیاز دارند مسائل عاطفی و محبت است. امیدوارم مسئولان به این مسئله و همچنین مسائل معیشتی این عزیزان توجه داشته باشند.

سرمربی تیم ملی درباره نگرانی دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر به خاطر وضعیت استادیوم‌های آزادی و تختی، گفت: درخواست خود ما بود که لیگ حتما شروع شود. در نامه‌ای هم که دادیم تاریخ ۲۵ مرداد بود که مسئولان سازمان لیگ تلاش کردند این کار انجام شود. همیشه به دنبال یک لیگ پویا هستیم. در این شرایط است که بازیکنان می‌توانند آماده شوند و به تیم ملی کمک کنند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: ان‌شاءالله امسال با این جا‌به‌جایی‌ها لیگ دچار مشکل نشود. اینکه جو استادیوم‌ها یا کیفیت بازیکنان خوب نباشد، در نهایت به تیم ملی لطمه می‌زند. مرحله سوم جام جهانی است و همه دوستان باید کمک کنند تا نتایج خوبی بگیریم و حضور خیلی خوبی در جام جهانی داشته باشیم. دغدغه‌هایی درمورد شروع لیگ داشتیم. این جابه‌جایی‌ها برای ما شاید دغدغه به وجود بیاورد. امیدواریم تیم ملی لطمه نخورد.

او افزود: ۲ استادیوم آزادی و نقش جهان را معرفی کردیم. به احتمال زیاد خودم تماشاگر بازی پلی‌آف بین سپاهان و شباب الاهلی هستم. چند بازی را باید ببینم. همچنین باید هتل و محل تمریناتمان را ببینیم. باید از محمدرضا ساکت تشکر کنیم. او و مسئولان  باشگاه سپاهان باید زحمات زیادی بکشند. باید کیفیت چمن نقش جهان را هم ببینیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.