سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی خلق ارزش برای دختران در شهرستان اشکذر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر گفت: دوره خلق ارزش دختران با همکاری سازمان ورزش و جوانان و ادره کل فنی و حرفه‌ای یزد در اشکذر برگزار می‌شود.

 ندافیون رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوره خلق ارزش برای گروه سنی دختران ۱۸ تا ۲۵ سال با حمایت و همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد ابتدا به صورت پایلوت در اشکذر و بعد در سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: با حمایت مالی حامیان در این زمینه دوره خلق ارزش برای دختران در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

ندافیون بیان کرد: در هفته ملی مهارت چند آموزشگاه آزاد در حوزه پیرایش و بحث مهارت‌های نرم که موفق به اخذ مجوز شدند نیز افتتاح می‌شوند.
 
او اظهار داشت: دوره استارتاپ در زمینه کسب و کار نیز در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مرداد در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: اختتامیه مدرسه کسب و کار نیز در ۶ کارگاه برگزار شد و هنرجویان در حوزه‌های تیم سازی، بازاریابی فروش سواد رسانه سواد مالی بحث توسعه فردی و خلق ارزش کسب تجربه دانش و مهارت کردند نیز در اشکذر برگزار می‌شود.

 او تصریح کرد: از برگزیدگان این دوره از مدرسه کسب و کار نیز در شهرستان اشکذر تقدیر می‌شود و این دوره برای افراد شرکت کننده بسیار مفید بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.