سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی پناهگاه‌ها در فلسطین اشغالی

در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها در فلسطین اشغالی از پاسخ به ترور هنیه، به صهیونیست‌ها دستورالعملی درباره چگونگی آمادگی در برابر حمله احتمالی داده شد.

در حالی که در روز‌های اخیر سوپرمارکت‌ها در فلسطین اشغالی از افزایش فروش کالا‌های اساسی و غذا‌های کنسروی خبر داده‌اند، شهرداری قدس اشغالی در دستورالعملی که برای ساکنان صادر کرده، فهرستی از پارکینگ‌ها که به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار خواهند گرفت و پناهگاه‌های ضدبمب را در اختیار آنها قرار داده است. 

در این دستورالعمل که به صورت فایل در اختیار اسرائیلی‌ها قرار گرفته، گفته شده که باید بتوانند در ۹۰ ثانیه خود را به پناهگاه‌ها برسانند. 

به آنها توصیه شده که پناهگاه‌های ضدبمب را تمیز و آماده کنند و همچنین آب و غذای کافی برای سه روز ذخیره و دارو، باتری و چراغ قوه تهیه کنند. 

در این فایل همچنین گفته شده که آنها باید خود را برای قطعی برق که ممکن است چند روز طول بکشد و چند روز ماندن در پناهگاه آماده کنند.

شورای امنیت اسرائیل هم به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۴۰ کشور هشدار داده و از اسرائیلی‌ها در جا‌های دیگر خواسته اقدامات احتیاطی بیشتر از جمله اجتناب از نشان دادن هویت اسرائیلی یا یهودی خود انجام دهند. 

این اقدامات بعد از ترور اسماعیل هنیه در تهران و تاکید ایران و مقاومت بر پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده انجام شده است. 

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.