سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی جمعه خشم در لرستان برگزار شد

راهپیمایی جمعه خشم به منظور اعلام انزجار از اقدامات تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم مظلوم غزه و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در لرستان برگزار شد.

نمازگزاران ولایی و همیشه در صحنه استان لرستان پس از ادای فریضه نماز جمعه در اعلام انزجار از اقدامات ضدبشری رژیم غاصب اسرائیل، ترور شهید اسماعیل هنیه و تداوم جنایات و کشتار مردم مظلوم غزه، راهپیمایی و بار دیگر حمایت خود را از فلسطینیان و محکومیت جنایات این رژیم اعلام کردند.

نمازگزاران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حرکات غیر انسانی و تروریستی و کشتار کودکان و زنان بی دفاع در غزه را محکوم کردند.

سخنرانی اخیر نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا بار دیگر نشان داد دستان جنایتکار شیطان بزرگ و حامیان جبهه استکبار در کشتار مردم بی گناه غزه همراه این رژیم تروریستی است و جهان اسلام برای مقابله با این صف آرایی همه جانبه دشمن راهی جز اتحاد و یکپارچگی ندارند.

ازین رو راهپیمایی جمعه خشم در خرم‌آباد پس از اقامه نماز جمعه از مصلای الغدیر تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر و همزمان در تمامی میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار شد و نمازگزاران ترور شهید هنیه توسط رژیم صهیونسیتی را محکوم کردند.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار نفر از فلسطینیان را قتل عام کرده و این در حالی است که طی هفته گذشته شهید اسماعیل هنیه که برای مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب ملت ایران به این کشور سفر کرده بود در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب ها: راهپیمایی ، جمعه خشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.