سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه گرگان:

دوران افول رژیم صهیونیستی فرارسیده است

امام جمعه گرگان با اشاره به شهادت «اسماعیل هنیه» توسط رژیم صهیونیستی گفت: این جنایت فاحش، روشن و آشکار، نشانه فرارسیدن روز‌های افول و نابودی این رژیم غاصب و کودک‌کش است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: این جنایت رژیم صهیونسیتی برخلاف قوانین سازمان ملل بود و حق نداشت به حریم کشور ما تجاوز کند و مهمان ما را به شهادت برساند.

وی بیان کرد: نابود کردن حماس و آزاد کردن گروگان‌های رژیم صهیونسیتی از دست نیرو‌های مقاومت از جمله اهداف این رژیم جعلی است که در ۱۰ ماه گذشته دست به چنین جنایات و کشتار زنان و کودکان و مردم مظلوم، بی‌دفاع و بی‌گناه می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: با همه این جنایات و کشتار‌های بی‌رحمانه و ناجوانمردانه که این رژیم با گسیل تمام امکانات نظامی و اطلاعاتی و حمایت‌های مختلف انجام داده، اما هنوز به کوچکترین اهدافش هم نرسید.

امام جمعه گرگان گفت: رژیم صهیونسیتی در مقابل حماس شکست خورده و هر روز در باتلاقی که درست کرده، خودش فرو می‌رود.

امام جمعه گرگان گفت: رژیم صهیونسیتی برای پیروز خارج شدن از میدانی که حامیانش از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه برایش مهیا کرده‌اند، دست به این‌گونه جنایات و ترور می‌زند.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: ترور شهید هنیه نه تنها برای رژیم صهیونسیتی نفعی ندارد، بلکه همه دنیا به ویژه کشور‌های عضو شورای امنیت به غیر از حامیان این رژیم این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

امام جمعه گرگان گفت: مردم فلسطین اعم از مسلمان، یهود و مسیحی پیش از ایجاد این دولت جعلی بدون مشکلی در سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری کنار هم زندگی می‌کردند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: حامیان رژیم صهیونسیتی در حال عوض کردن فرهنگ مردم هستند و با عوض کردن جای مظلوم و ظالم به جای همدیگر، فلسطینی‌ها را تروریست می‌خوانند.

وی اضافه کرد: بهتر است سردمداران و مدعیان حقوق بشر شرایطی ایجاد کنند تا مردم فلسطین (مسلمان، یهود و مسیحی) بدون دخالت کشور‌های دیگر، دولتی که می‌خواهند را انتخاب کنند.

امام جمعه گرگان گفت: همانطور که مقاومت اعلام کرده و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاکید داشتند، انتقام این جنایت و خونخواهی شهید هنیه را خواهند گرفت.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۵ مرداد، سالروز حمله و بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا گفت: این بمباران بزرگترین جنایت آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم بود و چهره مدعیان حقوق بشر را نشان داد.

وی افزود: آثار آن جنایت بیرحمانه هم با بیش از گذشت ۸۰ سال همچنان بر روی نسل‌های امروز مردم ژاپن دیده می‌شود.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.