سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

ملت ایران منتظر مجازات خائنین و مقصرین جنایت ترور شهید هنیه است/ بی عدالتی در اختصاص فرمانداری ویژه

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اتحاد و همدلی گروه‌های مقاومت ضروری است تا مجازات خائنین و مقصرین جنایت ترور شهید هنیه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: دشمن تلاش کرد به خیال خام خود مردم ایران را مهمان کش جلوه دهد، اما همه دنیا میدانند ایرانی‌ها مهمان نواز هستند و این کار اسرائیل جنایتکار است. 

او افزود: ما در رده امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم و کشو رایران از امن‌ترین کشور‌های دنیا است؛ البته افرادی در کشور کوتاهی یا خیانت کردند که در این موضوع شکی نیست. 

حسینی گفت: ملت ایران خواستار مجازات مقصرین، خیانتکاران و جنایتکاران این قضیه هستند. 

امام جمعه بافق افزود: اتحاد و همدلی گرو‌های مقاومت ضروری است و این موضوع می‌تواند در نابودی اسرائیل موثر باشد. 

حسینی بیان کرد: این فرمانده مقاومت برای ما عزیز بود و انگ مهمان کشی به ایرانی‌ها هرگز نمی‌چسبد و با اتحاد و همدلی به زودی جشن نابودی اسرائیل را برگزار می‌کنیم. 

او در بخش دیگری از سخنان خود با اعتراض به عدالتی در زمینه اختصاص فرمانداری ویژه به برخی شهرستان‌های استان گفت: دولت جدید نگاه ویژه‌ای به این موضوع در مورد شهرستان بافق داشته باشد چراکه حق شهرستان بافق است و این شهرستان در این زمینه مظلوم واقع شده است. 

حسینی بیان داشت: نماینده مجلس، فرماندار و شورای اسلامی شهر باز هم پیگیر این موضوع باشند چراکه شهرستان بافق ۲ شرط از شرایط فرمانداری ویژه را دارد هر چند برخی از شهرستان‌ها شرایط نداشته اند، اما مجوز آن را گرفته اند.

امام جمعه بافق گفت: دولت جدید کوتاهی نکند چرا که ما قطب معدن کشور هستیم و بافق شرایط خاصی دارد. 

حسینی همچنین با گلایه از روند نهضت ملی مسکن در بافق افزود: برخی از شهرستان‌ها در حال افتتاح مسکن و تحویل منازل هستند، اما بافق اندر خم یک کوچه است.

امام جمعه بافق بیان داشت: در بافق هنوز درحال خاک برداری هستند و هر روز با بهانه‌ای این موضوع را به تأخیر می‌اندازند. 

او گفت: زیبنده شهر و نظام نیست؛ مردم بافق هم جز ایران هستند، چرا این همه کوتاهی می‌شود؟ 

او تصریح کرد: بالاترین مشارکت‌ها را داریم که باعث افتخار است، اما نمی‌دانیم چه دست‌هایی در کار است که این‌همه کم لطفی می‌کنند. 

خطیب جمعه بافق گفت: مسوولان می‌توانند این موضوع راحل کنند؛ اینقدر مردم را اذیت نکنید. 

او ادامه داد: در زمینه مشوق‌های جمعیت نیز وعده سرخرمن دادند و اقدامی نکردند و این خاک برداری‌ها برای این است که مردم بافق برای خاک بر سر کردن خاکی داشته باشند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرمی هوا و مصرف برق و آب گفت: رعایت مصرف برق و آب ضروری است و اگر این اتفاق نیفتند آب و برق جیره بندی می‌شود و این موضوع شوخی نیست. 

حسینی افزود: البته مدیران دولت‌هایی آمدند و طرح‌هایی را افتتاح کردند و قول دادند مشکل کم آبی در روستا‌ها حل شود، اما باز این مشکلات وجود دارد. 

او بیان داشت: روستا‌های سبزدشت و قطرم ساعت‌ها قطعی آب دارند، چرا مسئولان اعلام کردند مشکلی نداریم؟! 

امام جمعه بافق گفت: در برخی موارد می‌بینیم با آب شرب خودرو می‌شویند و درخت آبیاری می‌کنند که این موضوع اصلا درست نیست. 

حسینی با تشکر از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل آب و برق شهرستان افزود: قطعی برق داریم و گلایه مردم زیاد است و مسولان برق پاسخگو باشند هرچند تلاش‌های آنان در این روز‌های گرم ستودنی است. 

او همچنین با اشاره به پایان انتخابات گفت: انتخابات و حکم تنفیذ انجام شد و مردم منتظر هستند اتفاقات خوبی بیافتد.

حسینی بیان داشت: رییس جمهور کابینه‌ای انقلابی، متدین، مقتدر و معتقد به توان داخلی انتخاب و مجلس هم منصفانه عمل کند تا دولت هر چه زودتر کار خود را شروع کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.