سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروش مردم چهارمحال و بختیاری در محکومیت اقدام تروریستی صهیونیست‌ها علیه اسماعیل هنیه

مردم چهارمحال و بختیاری با شرکت در راهپیمایی خودجوش، حادثه ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

در این راهپیمایی مردمی که پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی چهارمحال و بختیاری در مسیر مصلای امام خمینی (ره) تا در چهار راه بوعلی سینا برگزار شد، شرکت کنندگان تجدید عهد، اعلام همبستگی و همدردی خود را با خانواده و یاران و همرزمان شهید اسماعیل هنیه اعلام کردند.

حاضران در این راهپیمایی ضمن در دست داشتن پلاکارد‌ها و تصاویری از اسماعیل هنیه و پرچم‌های ایران و فلسطین شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، سر دادند.

مردم در این محل همچنین حمایت خود را از انتفاضه فلسطین برای احقاق حق خود اعلام کردند و کشتار زنان و کودکان فلسطینی را نشانه دردمنشی رژیم صهیونیستی خواندند.


بیشتر بخوانید


حاضران در این راهپیمایی حمله رژیم صهیونیستی به محل سکونت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را خارج از همه قواعد بین المللی دانسته و ضمن محکوم کردن آن خواستار پاسخ مناسبت و پشیمان کننده به این جنایت شدند.

آن‌ها با محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، بر حمایت قاطع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین تا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و پیروزی نهایی مجاهدان فلسطینی تاکید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.