سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون‌های پاک در نهایت گریبان رژیم اسرائیل را می‌گیرد

خطیب جمعه دزفول گفت: خون‌های پاک گریبان رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور خطیب جمعه دزفول در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در حسینیه ثارالله این شهر گفت: اسماعیل هنیه عمر خود را در راه خدمت به قدس عزیز و شریف و ملت فلسطین صرف کرد و خداوند پاداش این مجاهدت را با شهادت داد.

او افزود: سفرهای متعدد اسماعیل هنیه به ایران اسلامی و دیدارهای پرتکرار با رهبر معظم انقلاب نشان از ولایتمداری این شهید عزیز است

حجت الاسلام و المسلمین بهرامپور ادامه داد: خط مقاومت امروز به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به کل جهان گسترش یافته است و امروز مردم دنیا مدافع فلسطین شده‌اند.

خطیب جمعه دزفول اضافه کرد: شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت نه تنها موجب نجات رژیم صهیونیستی نخواهد شد بلکه این خون‌های پاک گریبان این رژیم جنایتکار و غاصب را خواهد گرفت.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است گفت: به سران جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنها اعلام می‌کنیم برای خونخواهی از میهمان عزیز خود، منافع آمریکا و اسراییل را در هر جای دنیا باشد به صلاح دید خودمان مورد حمله قرار خواهیم داد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ملت بزرگ ایران سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را جایز نمی‌دادند یادآور شد: شهادت فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت به طور قطع نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.