سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان باختن یک کوهنورد در ارتفاعات کوه گل دنا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن یک کوهنورد ساکن شهرستان سی سخت بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه گل خبر داد.

کاظم فلاحی دوست درخصوص جزئیات جان باختن یک کوهنورد در ارتفاعات کوه گل دنا گفت: این مرد۵۳ ساله که همراه گروه از دوستان خود در حال کوهنوردی در ارتفاعات منطقه گردشگری کوه گل بود تعادل خود را از دست داد و در مسیر سخت گذر و صخره‌ای دیواره‌ای ۲۰متری سقوط کرد.

او افزود: گزارش سقوط کوهنورد یاد شده ظهر امروز پنجشنبه پانزدهم مرداد ماه به مرکز امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اطلاع‌رسانی شد.

فلاحی دوست ادامه داد: تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان دنا پس از دریافت گزارش حادثه و کسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروی‌های عملیاتی این جمعیت پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به ارزیابی علائم حیاتی اقدام کردند، اما با توجه به سقوط کوهنورد از دیواره ۲۰متری و برخورد با صخره و سنگ جان باخته بود.

او می‌گوید: پس از ۶ساعت تلاش نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا دقایقی پیش پیکر کوهنورد جان باخته به پایین کوه انتقال یافت.

فلاحی دوست افزود: تیم کوهستان هلال احمر دنا با ایجاد چندین کارگاه در شرایطی سخت پیکر کوهنورد یاد شده را به پایین انتقال دادند.

تفرجگاه کوه گل در ۶کیلومتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.