سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه اهواز:

رژیم صهیونیستی هر جنایتی کند از طرف دولت‌های غربی حمایت می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: رژیم صهیونیستی، ناموس دولت‌های غربی و استکبار جهانی بوده به همین دلیل در هر حالتی از او حمایت می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد خطیب جمعه اهواز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته گفت: به دنبال شهادت هنیه در خاک ایران، پایگاه‌های آمریکا و اسراییل در منطقه باید مورد هدف قرار گیرد.

او با بیان اینکه وزیر دفاع آمریکا اخیرا بیان کرده که از اسراییل در برابر هر نوع واکنشی دفاع می کنیم افزود: رژیم صهیونیستی، ناموس دولت‌های غربی و استکبار جهانی بوده و هر جنایتی که انجام می‌دهد از طریق آمریکا، انگلیس و دیگر دولت‌های غربی حمایت می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اضافه کرد: آمریکایی‌ها چراغ سبز را به اسرائیل نشان دادند و همین امر موجب شد تا در ایران، مهمانمان را به خاک و خون بکشند اما بدانند که سکوی پرتاب موشک‌های ما ابتدا به سمت پایگاه‌های آمریکا و اسراییل در منطقه خواهد بود.

خطیب جمعه اهواز ادامه داد: آمریکایی‌ها در رابطه با این ترور از اسراییل حمایت نکردند، چرا که می‌دانند که ایران انتقام سختی خواهد گرفت از سویی دیگر جوانان آمریکایی بیان کردند که به بایدن متعهد به اسراییل رای نخواهند داد.

رهبر فرمان دهد آماده نابودی اسراییل هستیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هر زمان که مقام معظم رهبری مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده دفاع از قدس شریف و نابودی اسراییل هستیم.

او به شاخصه‌های مسئولان و مدیران در دولت چهاردهم از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دولت مردان باید امین، صادق، متعهد به جمهوری اسلامی باشند همچنین امید به آینده داشته و متشرع و پاکدست باشد و منافع ملی برای آنها مهم باشد.

امام‌ جمعه اهواز در ادامه به مواجه بودن خانواده‌ها با چالش‌های بسیاری اشاره کرد و یادآور شد: روز به روز شاهد افزایش آمار طلاق و سرقت‌ها در اجتماع هستیم بنابراین چهار رکن آگاهی بخشی، احترام به فرزند، محبت کردن و اعتماد به فرزند باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: یکی از چالش‌های خانمان‌سوز در جامعه ما اعتیاد است لذا باید در ۳ سطح پیشگیری، مداوا و تثبیت درمان اقدامات موثری انجام شود اگرچه نحوه تربیت و محبت خانواده، بهترین راه برای پیشگیری از این موضوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.