سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد تبریز

 شهردار تبریز از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد این شهر خبر داد و گفت: تا ۳۱ مردادماه تقاطع های غیر همسطح حیدر آباد و شهدای قراملک به بهره برداری می‌رسند.

هوشیار  در جریان برگزاری دومین قرار از ششمین دور قرار‌های خدمت شهرداری تبریز از روند ساخت تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد بازدید و بر تسریع امور اجرایی برای تکمیل و اتمام طرح مطابق زمانبدی در ۳۱ مرداد امسال تاکید کرد.

 وی گفت: هدف از اجرای تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد-پاسداران اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر بوده که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال‌غرب تبریز (ارس) را تامین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته ساخت پنج پل روگذر در نقاط مختلف شهر شروع شده است اظهار کرد: پل روگذر سگمنتال شهید مالک رحمتی امسال به بهره‌برداری رسید و ۳۱ مرداد دو پل حیدرآباد و شهدای قراملک قابل بهره برداری خواهند بود.

هوشیار در بازدید از پروژه ساخت مسکن در شهرک جوانان گفت: عملیات عمرانی ۶۸ بلوک از مجموع ۱۰۰ بلوک آپارتمانی این پروژه آغاز شده است و عملیات عمرانی ۳۰بلوک در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و همچنین عملیات عمرانی ۳۸ بلوک ساختمانی دیگر در مرحله پی کنی و لاشه چینی است.

اسماعیل زاده، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام یافته در پروژه تقاطع غیر همسطح حیدر آباد گفت: عملیات عمرانی این پروژه در حال اجرا بوده و تاکنون ۴۶ شمع اجرا شده است.

شهردار تبریز در بازدید از پارک ستارخان به ایجاد راه دسترسی به قبور مطهر شهدا در اسرع وقت تاکید و از ساختمان شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۰ واقع در پارک ستارخان نیز بازدید به عمل آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.