سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گسترده مردم قطر برای شرکت در مراسم خاکسپاری شهید هنیه

هزاران نفر از مردم قطر و هیأت‌های رسمی از کشور‌های مختلف برای شرکت در مراسم خاکسپاری رئیس دفتر سیاسی حماس به دوحه آمدند.

شبکه «الجزیره»، صبح امروز (جمعه)، خبر داد نمازگزاران قطری برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «اسماعیل هینه» رئیس دفتر سیاسی حماس به مسجد «محمد بن عبد الوهاب» دوحه آمده‌اند.

براساس گزارش‌ها، هیأت‌هایی رسمی کشور‌های مختلف نیز برای شرکت در مراسم خاکسپاری شهید هنیه وارد دوحه شده‌اند و با مقامات حماس دیدار کرده‌اند.

همزمان با این گزارش، خبرگزاری «آناتولی» گزارش داد این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی در حال برگزاری است و نیرو‌های امنیتی قطر چند خیابان اصلی و فرحی را برای برگزاری این مراسم مسدود کرده‌اند.

آناتولی همچنین اشاره کرد بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های محلی و خارجی نیز برای پوشش این مراسم در دوحه مستقر شده‌اند.

حضور وزیر خارجه ترکیه در قطر برای شرکت در مراسم خاکسپاری شهید هنیه

 وزارت امور خارجه ترکیه، صبح امروز (جمعه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خبر داد «هاکان فیدان» وزیر خارجه این کشور که برای شرکت در مراسم خاکسپاری پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس وارد دوحه شده است، با مقامات ارشد حماس دیدار و گفتگو کرده است.

طبق اعلام وزارت خارجه ترکیه، فیدان در دوحه به «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از مرز‌های فلسطین اشغالی تسلیت گفت.

او همچنین در دوحه با «عبدالسلام هنیه» و «همام هنیه» فرزندان شهید اسماعیل هنیه دیدار کرد.

پیکر شهید اسماعیل هنیه عصر روز گذشته از تهران به دوحه منتقل شد. قرار است پیکر او امروز در دوحه خاکسپاری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.