سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات گسترده در یمن در حمایت از غزه و وفاداری به خون شهدا

ساکنان چند استان یمن امروز جمعه تظاهرات گسترده‌ای را با عنوان وفاداری به خون شهدا و حمایت از غزه تا زمان پیروزی برگزار کردند.

ساکنان استان‌های صعده، ریمه، مارب، عمران، اب و تعز امروز جمعه تظاهرات گسترده‌ای را با عنوان وفاداری به خون شهدا و حمایت از غزه تا زمان پیروزی برگزار کردند.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه راهپیمایی‌های صعده آمده است: ما به ملت‌های فلسطین و لبنان و مقاومت آن شهادت رهبران مقاومت اسماعیل هنیه و فواد شکر را تسلیت می‌گوییم. جنایت ترور این ۲ رهبر با مجوز آمریکا انجام شد. این ترور‌ها هرگز دشمن را از سرنوشت حتمی که زوال و نابودی است رهایی نمی‌بخشد.

در این بیانیه آمده است: مقاومت امروز به رغم این ترور‌ها سرسخت‌تر و قوی‌تر است و رهبران آن همیشه آماده شهادت هستند و ایثار آنها تاثیر بزرگی خواهد داشت. این ترور‌ها به دلیل شکست دشمن در مقابل مقاومت غزه و تلاش دشمن برای بازپس‌گیری هیبت خود بعد از حملات جبهه‌های پشتیبانی از غزه است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: زمان سکوت در برابر جنایت‌های دشمن به سر آمده و زمان مقاومت و پاسخ به این تجاوزات و ترور‌ها رسیده است. ما از نیرو‌های مسلح و جبهه‌های مقاومت برای پاسخ به دشمن حمایت می‌کنیم و این حوادث اعتماد ما را به پیروزی از بین نمی‌برد. ما به حمایت از ملت فلسطین تا زمان توقف جنگ غزه پایبند هستیم.

برچسب ها: غزه ، یمن ، رژیم صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.