سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیانیه اساتید بسیجی استان مرکزی به دنبال ترور شهید اسماعیل هنیه

در بخشی از این بیانیه تأکید شده است: سردمداران پلید رژیم صهیونیستی باید منتظر انتقامی ویرانگر باشند که به یاری حضرت حق طومار آنان را درهم خواهد پیچید.

به دنبال ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه در حریم جمهوری اسلامی ایران توسط عوامل مزدور رژیم غاصب صهیونیستی اساتید بسبجی استان مرکزی بیانیه‌ای صادر کرده و خواستار انتقام از این رژیم جنایتکار شدند.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب_۲۳)

رژیم کودک کش صهیونیستی در پی ناکامی خود در برابر جنبش مقاومت اسلامی حماس و مردم مقتدر و مظلوم غزه، با ترور ناجوانمردانه مجاهد فی سبیل الله و میهمان عزیز ملت ایران جناب دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش، بار دیگر استیصال و ناتوانی خود را نشان داد.
این اولین بار نیست که ستمگران تاریخ با خیال واهی مبنی بر سست کردن اراده حق خواهان، دست به چنین اقداماتی می‌زند؛ غافل از آنکه به یقین خون پاک این مجاهدان و زنان، مردان و کودکان در خون غلطیده، همواره باعث بیداری بیشتر حق پرستان بوده و درس مقاومت را به جهانیان داده است. سردمداران پلید رژیم صهیونسیتی باید منتظر انتقامی ویرانگر باشند که به یاری حضرت حق طومار آنان را درهم خواهد پیچید؛ لذا ضمن محکوم کردن این جنایت و ادای احترام به مقام والای این مجاهد شهید، و تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت قهرمان ایران و فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، بار دیگر با ولی امر مسلیمن بیعت کرده و تجدید میثاق خود را با شهدای عالیقدر اسلام در پیمودن این مسیر الهی اعلام می‌داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.