سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادورو: اوضاع کشور تحت کنترل است

مادورو گفت: «وضعیت در ونزوئلا پس از تلاش باند‌های جنایتکار و گروه‌های تروریستی برای بی ثبات کردن اوضاع در پی انتخابات ریاست جمهوری تحت کنترل شدید دولت است.»

 نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی که توسط تلویزیون ونزوئلا پخش شد گفت: «تنش‌هایی که روز یکشنبه پدید آمد و دوشنبه و سه‌شنبه ادامه یافت، اکنون تحت کنترل است و این کنترل روز به روز سخت‌تر می‌شود تا صلح، رفاه و تولید تضمین شود.»

به نقل از خبرگزاری تاس، رئیس جمهور ونزوئلا با بیان اینکه کاراکاس تصاویر و فیلم‌هایی در اختیار دارد که ثابت می‌کند یکسری از این تبهکاران در خارج از کشور آموزش دیده‌اند، ادامه داد: «ما بیش از ۱۲۰۰ جنایتکار را دستگیر کرده‌ایم و اکنون در جستجوی ۱۰۰۰ نفر دیگر هستیم که آنها نیز دستگیر خواهند شد و این افراد در تگزاس، ایالات متحده و همچنین در کلمبیا، پرو و ​​شیلی آموزش دیده‌اند.»

وی همچنین گفت: مجرمان بیش از ۳۰۰ پاسگاه پلیس را به آتش کشیدند. حدود ۸۰ درصد از اغتشاشگران تحت تاثیر مواد مخدر یا مشروبات الکلی بودند.

مادورو همچنین ادامه داد: «ما آنها را می‌گیریم یک به یک و هیچ رحمی در کار نخواهد بود. دو زندان با حداکثر امینت قرار است در دو هفته آتی عملیاتی شود. تمامی مجرمان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار خواهد گرفت.»

در ۲۸ ژوئیه، انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا برگزار شد. بر اساس بولتن شورای ملی انتخابات که پس از شمارش ۸۰ درصد آرا منتشر شد، ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۲ رای دهنده یا ۵۱.۲ درصد از مادورو حمایت کردند. رقیب او، «ادموندو گونزالس» از احزاب راست افراطی، ۴،۴۴۵،۹۷۸ رای یا ۴۴.۲ درصد به دست آورد. «کورینا ماچادو»، رهبر مخالفان ونزوئلا نیز نتایج انتخابات را به رسمیت نشناخته است.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.