سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو از برقراری حالت آماده‌باش در سرزمین‌های اشغالی خبر داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید در میانه انتظار پاسخ از سوی گروه‌های مقاومت، اسرائیل در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که در بحبوحه انتظارات فزاینده برای پاسخ از سوی ایران، حماس و حزب‌الله لبنان، (رژیم) اسرائیل در حالت «آماده‌باش کامل» قرار گرفته است.

به گزارش تایمز اسرائیل، نتانیاهو همچنین ادعا‌هایی را در خصوص به شهادت رساندن «محمد الضیف» فرمانده القسام مطرح کرد و گفت که پس از عملیات ترور «فواد شکر» فرمانده شاخص مقاومت اسلامی لبنان امروز تایید نهایی عملیات ترور محمد الضیف را اعلام می‌کند. 

ادعا‌های نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که «عزت الرشق» از رهبران حماس هرگونه تایید یا تکذیب شهادت فرماندهان قسام را موضوعی مربوط به فرماندهی گردان‌های قسام و رهبران حماس دانسته است. او در این خصوص می‌گوید: «تا زمانی که این دو یعنی قسام و حماس مطلبی را اعلام نکند، نمی‌توان هیچ یک از اخبار منتشر شده در رسانه‌ها یا طرف‌های دیگر را تایید کرد». 

پیش‌تر النشره گزارش داده بود که سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی دستورالعمل‌های امنیتی «غیرعادی» را در مورد بنیامین نتانیاهو و وزرای کابینه او در اراضی اشغالی صادر کرده است. بر این اساس گفته شده که هرگونه مشارکت نتانیاهو و وزرای کابینه رژیم در یک رویداد عمومی مستلزم فضای محافظت شده در چارچوب دستورالعمل‌های ارائه شده است. همچنین، به سفارت‌های رژیم صهیونیستی دستور داده شده تا سطح آماده‌باش خود را برای مقابله با تهدیدات مختلف افزایش دهند و در بخشی از این تلاش‌ها از سفرا و نمایندگان دیپلماتیک صهیونیست خواسته شد به مکان‌های شلوغ نروند.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.