سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نرخ بلیت سفر اربعین در استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد، از اعلام نرخ بلیت سفر اربعین در استان خبر داد.

 رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت سفر اربعین، از دهم مردادماه آغاز شده، گفت: در اربعین امسال، حدود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل استان یزد در مرز‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: قیمت بلیت اربعین از مرز‌های یزد به چذابه از مرکز استان یزد ۹۱۰ هزار تومان، یزد به شلمچه ۹۱۰ هزارتومان و یزد به مهران یک میلیون و ۲۲ هزارو ۸۰۰ تومان خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد، خاطر نشان کرد:این نرخ‌های برای اتوبوس ۴۴ نفره است و برای اتوبوس‌های ۳۲ و ۲۵ نفره به تناسب خدمات دهی تغییر می‌کند.

رستگاری در ادامه با اشاره به اینکه این نرخ‌ها در بازه زمانی ۱۶ مردادماه تا ۵ شهریورماه خواهد بود و بعد از آن قیمت‌ها به حالت قبل بازمی گردد، افزود: نرخنامه در فضای مجازی، چند نقطه از شهر یزد و ترمینال‌ها اطلاع رسانی می‌شود. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد از زائران سفر معنوی اربعین خواست حتما برنامه ریزی برای سفر خود داشته باشند و سفر‌ها به صورت گروهی و کاروانی باشد و تا آنجا که زائران می‌توانند از وسیله شخصی برای رفتن به مرز‌ها استفاده کنند.

رستگاری با اشاره به اینکه در اربعین امسال، حدود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل استان یزد در مرز‌ها خدمت رسانی می‌کنند، گفت: خدمت رسانی دراین بازه زمانی در سایر خطوط کشور محدود می‌شود پس همشهریان اگر سفر غیر ضروری با ناوگان حمل ونقل عمومی دارند بعد از اربعین به این سفر‌ها بروند. 

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق، شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، استقرار کارکنان راهداری در ترمینال‌های مسافربری و روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با مسئولان راهداری استان یزد در تماس باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.