سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای حکم خلع ید یک هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان بافق

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق، از بازگشت یک هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان پس از حکم قطعی قضایی به بیت المال خبر داد.

محبوبه معتمدنیا رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق گفت: در پی دست درازی ۲ نفر متصرف به اراضی ملی شهرستان بافق، پرونده قضایی تشکیل و رأی قضایی صادره از احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مبنی بر رفع تصرف عدوانی و اعاده به وضع سابق و به نفع دولت اخذ شد.

او اضافه کرد: با حضور فرمانده و جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بافق، فرمانده و کارشناس یگان حفاظت و کارشناس حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق، یک هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان بافق در قالب یک پرونده قضایی، ضمن قلع و قمع و خلع ید، رفع تصرف کامل و به بیت المال بازگردانده شد. 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافق خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.