سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش سراسری با انرژی چهار مشترک‌برق برنده از خراسان‌رضوی داشت

چهار نفر از مشترکان خوش مصرف برق خراسان رضوی برنده جایزه قرعه‌کشی مرحله نخست پویش سراسری «با انرژی» شرکت توانیر شدند.

دو نفر از این برندگان جزو مشترکان شرکت توزیع برق مشهد و ۲ نفر دیگر جزو مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در شهرستان‌های تایباد و فریمان بودند.

علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: قرعه‌کشی مرحله نخست پویش سراسری با انرژی در راستای تشویق مشترکان به مدیریت مصرف برق دیروز برگزار شد و ۲ نفر از مشترکان خوش مصرف شهرستان مشهد موفق به کسب جایزه یک میلیارد ریالی شدند.

او افزود: جوایز این پویش در چهار سطح شامل «خودرو، ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۰ میلیون تومان و یک میلیون تومان کمک‌هزینه خرید کالا» به مشترکان اهدا می‌شود که برندگان خوش شانس مشهدی به نام‌های «غضنفری و عسکری» به دلیل رعایت بهینه مصرف برق، برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی در این پویش شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله اول قرعه کشی پویش با انرژی دو نفر برنده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی از شهرستان‌های تایباد و فریمان بودند.

 کاشی بیان کرد: هدف اصلی از اجرای پویش با انرژی، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است. به همین منظور جوایز ارزشمندی از جمله صد‌ها خودرو و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی برای مشترکان خوش‌مصرف در نظر گرفته شده است.

او از تمامی شهروندان خراسان رضوی دعوت کرد تا با استفاده از کد دستوری #۱۵۲۱* در این پویش شرکت کنند و شانس خود را برای برنده شدن ۳۰۰ دستگاه خودرو و صد‌ها میلیارد تومان جوایز دیگر امتحان کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.