سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین به‌تمامی اقشار ویژه شهرستان مرزی سراوان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین به تمام اقشار ویژه (خانواده معظم شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان و فرزندان جانباز ۷۰ درصد به بالا) شهرستان مرزی سراوان خبر داد.

عطا اله اکبری در جلسه شورای مسکن سراوان گفت: بر اساس ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تأمین مسکن اقشار ویژه واجد شرایط در قالب واگذاری زمین و مسکن مسئولیت پیدا کرد.
 
 وی ادامه داد: در این راستا با پیگیری‌های این اداره کل به ۹۰ خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراوان در قالب ۴۵ قطعه، زمین از سوی این اداره کل واگذار شد.
 
 مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در سراوان مشکلی در زمینه واگذاری زمین به اقشار ویژه وجود ندارد، تصریح کرد: برای تسریع در واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان تمام مسیر‌های تحقق آن بررسی و شیوه‌نامه مربوطه تنظیم شده که براین‌اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید افراد واجد شرایط دریافت مسکن را برای دریافت زمین پس از تشکیل پرونده به اداره کل راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از استعلام و انجام فرایند قانونی نسبت به عقد قرارداد و تحویل زمین به این بزرگواران اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.