سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت اسماعیل هنیه نشانه شکست رژیم جعلی اسرائیل

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: شهادت "اسماعیل هنیه" توسط رژیم کودک کش صهیونیستی نشانه عجز و ناتوانی و شکست این رژیم در میدان مبارزه با حماس و فرورفتن بیشتر در منجلاب ظلم و جنایت و ترور است.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امم جمعه رشت، امروز در اجتماع مردم شهید پرور رشت در محکومیت اقدام تروریستی شهید «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس، در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: تاکنون ایمان به خدا و اعتقاد به کتاب و سنت الهی موجب ایستادگی امت اسلامی در برابر ظلم زورگویان و خلق صحنه‌های بی نظیری شده که حیرت جهانیان را برانگیخته است.
وی با اشاره به آیات سوره مبارکه یونس، خاطرنشان کرد: ظلم و ظالم پایدار نخواهد ماند و خداوند در آیات گوناگون و فراوانی پیرامون ظلم و ظالم تعابیر سخت و شدیدی دارد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ظلم در قرآن کریم بسیار نکوهش شده است؛ ادامه داد: ظلم در دنیا نابودکننده انسان و در آخرت، هلاک کننده است و صفحات تاریخ تمدن اسلامی با خون رزمندگانی همچون اسماعیل هنیه رنگین شده و تداوم یافته است.


وی تصریح کرد: بیش از ۷۵ سال است که یک غده چرکین در جغرافیای سیاسی امت اسلامی با انگاره‌های کفرآمیزی از جوامع مختلف به ویژه یهودیان تندرو با رهبرانی غاصب و سگ صفت سر بیرون زده که ظلم ورزی، آدم کشی، نکبت، خباثت و ... صفات آنهاست.
امام جمعه رشت با بیان اینکه شرارت و خباثت و آدم کشی، صفت مشترک همه‌ی سران رژیم غاصب صهیونیستی از موشه دایان و شارون گرفته تا نتانیاهو است؛ اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه داغ بزرگ برای امت اسلام است، اما برای رژیم جعلی صهیونیستی افتخار محسوب نمی‌شود، زیرا این اقدام جنایتکارانه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی نشانه عجز و ناتوانی و شکست این رژیم در میدان مبارزه با حماس و فرورفتن بیشتر در منجلاب ظلم و جنایت و ترور است.
وی با بیان اینکه ما امت اسلام طبق باور‌ها و اعتقاداتمان با شهادت آشنا هستیم ادامه داد: از ۷ اکتبر و عملیات طوفان الاقصی، معادلات جهان تغییر کرده و رژیم غاصب که در گذشته به دنبال اثبات مشروعیت خود بود؛ امروز به دنبال استمرار موجودیت خود است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روح جدیدی از ظلم ستیزی در باور و ذهن و دل امت مظلوم فلسطین، نشسته است؛ افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، رژیم غاصب صهیونیستی، ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید.
وی با بیان اینکه براساس وعده خداوند در قرآن، با مقاومت و استقامت بر صهیونیست‌ها غلبه می‌کنیم؛ تصریح کرد:
در قرآن کریم انتقام سخت خون‌های به ناحق ریخته شده از ظالمان وعده داده شده است و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود فرمودند که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی با شهادت اسماعیل هنیه زمینه‌های مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت به طوری که خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.
آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه دنیا عنقریب شاهد حوادث در تلاویو خواهد بود؛ ادامه داد: عرصه هر لحظه بر سگ هار منطقه، رژیم جعلی اسراییل، تنگ‌تر خواهد شد.
به گفته‌ی وی، رژیم صهیونیستی امروز ازهر طرف با ایران، حشدالشعبی، حزب لله و انصارالله در مواجهه هست و باید حتی به تعبیر برخی رهبران کشور‌های غیراسلامی شکست خود را بپذیرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه ملت‌های آزادی خواه دنیا منتظر انتقام محور مقاومت از اسراییل غاصب هستند: گفت: امروز اسراییل غاصب و کودک کش خواب آرام ندارد.
وی در مورد سکوت سازمان ملل در مورد جنایات اسراییل و امریکا در منطقه ابراز کرد: متاسفانه سازمان ملل که باید نقطه امیدی برای ملت‌های باشد؛ د دست حامیان و ظالمان جهان است و از دیرباز تاکنون توسط خوناشام‌ها تسخیر شده است.
آیت الله فلاحتی کف زدن کفتار‌ها حین سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل را نشانه روشن همدستی ظالمان و جنایتکاران و دست‌های پشت پرده آنها در تصمیمات سازمان ملل عنوان کرد.
وی اظهار کرد: براساس جریان اسلام ناب محمدی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی بنیانگذاری کرد؛ ایدئولوژی آزادی خواهی و نجات فلسطین، حماسه‌ای است که با افتادن یک علمدار، از بین نخواهد رفت بلکه علمداران دیگری بر می‌خیزند.
وی خاطرنشان کرد: با این خون‌ها مردم فلسطین بیدارتر، متحدتر و در حق خود مصمم‌تر می‌شوند و این رشادت‌ها و رزمندگان در آخر زمان وجدان‌های بیدار را بیدار می‌کنند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر مهمان نوازی ملت ایران، افزود: از روز گذشته تاکنون شاهد حمایت‌های مردم انقلابی ایران اسلامی به ویژه گیلان از فلسطین عزیز در اقصی نقاط میهن اسلامی مان هستیم.
امام جمعه رشت ادامه داد: مردم ایران در تشییع پیکر شهید مظلوم اسماعیل هنیه، ارادت و عشق خود را به جهانیان نشان دادند که تا چه میزان به آرمان فلسطین پایبند هستند.

برچسب ها: ترور ، حماس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.