سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده ۴.۵ میلیارد ریالی با گذشت شاکی اردبیلی مختومه شد

معاون دادگستری استان اردبیل از مختومه شدن پرونده‌ای ۴.۵ میلیارد ریالی با بخشش و سازش به احترام ماه محرم خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدحسین علوی گفت: این پرونده حقوقی مبنی بر مطالبه وجه به ارزش مالی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب پویش «#به_عشق_امام_حسین_بخشیدم» از سوی شعبه چهارم شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل مورد پیگیری قرار گرفت.
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل افزود: این پرونده در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف برای کمک به برقراری صلح و سازش در پرونده‌ها پس از برگزاری چندین نشست از سوی شعبه چهارم این شورا به نتیجه رسید و در نهایت شخص شاکی به احترام ماه محرم و حضرت امام حسین (ع) از همه مبلغ بدهی گذشت کرد تا پرونده مورد اشاره به سازش منجر و بسته شود.
او با اشاره به نقش مهم شورا‌های حل اختلاف در امر سازش و احقاق حق بیان کرد: با تقویت شورا‌های حل اختلاف در راستای تحقق رسالت مورد نظر می‌توانیم شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها و ارتقای رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی باشیم.
حجت الاسلام سید حسین علوی در ادامه با تاکید بر اینکه صلح و سازش در دین مبین اسلام به جد مورد تاکید است، گفت: ترویج این ۲ موضوع مهم در جامعه می‌تواند به برطرف کردن بسیاری از مشکل‌ها میان افراد و در نتیجه آسیب‌های ناشی از آن کمک کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.