سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهالی رسانه همدان با شهدا تجدید میثاق کردند

جمعی از مدیران و اهالی رسانه همدان در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

 مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان روز پنجشنبه در این آیین بیان کرد: خبرنگاران جهادگران عرصه‌های جهاد تبیین هستند که نقش مهم و ارزنده‌ای در بیان و انعکاس دستاورد‌های ارزشمند نظام اسلامی دارند.

مسعود ویژه افزود: برنامه‌های شاخصی به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار ویژه اصحاب رسانه استان پیش بینی شده است و امروز هم همانند روال سال‌های گذشته برنامه‌های این هفته با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی بیان کرد: قدردان تلاش‌های خالصانه و زحمت‌های جهادگران عرصه اطلاع رسانی استان هستیم و امیدواریم در هفته جاری شاهد برنامه‌های خوبی برای همکاران باشیم.

رییس بسیج رسانه استان همدان نیز گفت: شهادت در قاموس ما ۲ بعد دارد یکی تسلیت به واسطه از دست دادن انسانی بزرگ و دوم تبریک به خاطر نائل شدن به فیض عظمای شهادت است که شهادت در آموزه‌های اسلامی عالی‌ترین درجه مؤمنان واقعی به شمار می‌رود.

ناصر قوامی مشفق افزود: بسیار خرسندیم که امروز و همزمان با آغاز برنامه‌های هفته خبرنگار ابتدا در کنار مزار شهدا به ویژه سردار شهید حسین همدانی هستیم.

وی بیان کرد: به همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان همدان برنامه‌های مناسبی برای هفته خبرنگار ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

رییس بسیج رسانه استان همدان اظهار کرد: به همت خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان همدان یک تشکل رسانه‌ای قوی حول محور وحدت، برای اعتلای ایران اسلامی قلم می‌زنند.

قوامی مشفق با بیان اینکه ۱۸۰ خبرنگار شهید تقدیم محور مقاومت شدند اضافه کرد: عهد و پیمان می‌بندیم که برای اعتلای ایران اسلامی همچون شهید صارمی و شهدای خبرنگار اقدام کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد ثمره خون این شهیدان، آزادی قدس شریف و نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی باشد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با مفهوم ترور آشنا هستند و یکی از برکات خون شهدان این است که اگر بزرگی از بین ما رفت، بزرگ دیگر جانشین او می‌شود.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.