سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به گیشه

پول و پارتی صدرنشین سینما شد

فروش سینما‌های سراسر کشور به بیش از ۳۹ میلیارد رسید و فیلم سینمایی «پول و پارتی» ساخته سعید سهیلی صدرنشین گیشه شد.

سینمای ایران در هفته گذشته مجددا شاهد صدر نشینی کمدی ها به همراه یک ژانر درام تاریخی شد؛ از این رو سینما‌های سراسر کشور در مجموع میزبان ۷۳۰ هزار مخاطب در ۱۹ هزار سانس بودند که توانستند ۳۹  میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان فروش داشته باشند.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» کاری از سعید سهیلی که از ۴ شنبه سوم مرداد ماه اکران خود را آغاز کرد این هفته توانست ۲۴۶ هزار بلیط به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان بفروشد و رتبه اول فروش گیشه سینما را از آن خود کند.

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی این هفته با فروش ۲۳۹ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان در رتبه دوم فروش گیشه قرار گرفت.

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی توانست ۱۰۰ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«ساعت ۶ صبح» کاری از مهران مدیری این هفته توانست ۳۸ هزار بلیط به ارزش دو میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» این هفته توانست بیش از ۳۴ هزار بلیط بفروشد و فروش دو میلیارد و ۳۵ میلیون تومانی را تجربه کند و در رتبه پنجم فروش گیشه قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.