سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اداره صمت مهاباد:

۴۲ واحد مغازه در شهرک صنفی کاوه آماده تحویل به نمایشگاه خودرو است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اتمام مهلت انتقال واحد‌های نمایشگاه خودرو، گفت: ۴۲ واحد مغازه در شهرک صنفی کاوه آماده تحویل نمایشگاه‌های خودرو دارای پروانه مجاز شده است.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به اینکه مهلت انتقال واحد‌های نمایشگاه خودرو از داخل شهر مهاباد، شنبه آینده به اتمام می‌رسد، گفت: بعد از این مهلت، واحد‌هایی که در سه خیابان سرداران، محمد قاضی و پیام نور وجود دارند، به عنوان واحد‌های متخلف پلمب خواهند شد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۸۱ واحد نمایشگاه‌های خودرو این سه خیابان تنها ۳۲ واحد دارای پروانه بوده که شهرداری طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها موظف به واگذاری مغازه در شهرک صنفی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد همچنین بیان کرد: سایر نمایشگاه‌هایی که فاقد پروانه هستند نیز موظف به انتقال واحد به سیار مکان‌های شهر بوده و در این مدت نیز می‌توانند نسبت به واگذاری زمین و احداث مغازه در شهرک صنفی اقدام کنند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه بر تسریع در انتقال نمایشگاه‌های خودرو و کاهش بار ترافیکی تایید کرد و گفت: مراحل انتقال مرکز شماره گذاری خودرو به شهرک صنفی کاوه نیز به اتمام رسیده و طی چند روز آینده این جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.