سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:

در زمینه تکمیل بیمارستان بافق گلایه داریم

صباغیان گفت: مردم از حوزه بهداشت و درمان و از مسئولان استان یزد و کشور در مورد روند تکمیل بیمارستان بافق ناراضی هستند.

صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه کارگروه توسعه شهرستان گفت: درمورد بیمارستان ۹۶ تخت خوابی گلایه‌مند هستیم و مسئولان استان و کشور کوتاهی کردند. 

او افزود: اعتبارات مورد نیاز با کمک استاندار و همچنین از محل عوارض ۲ درصد با وجود برخی نارضایتی‌ها تأمین شد، اما متاسفانه حوزه بهداشت و درمان درست عمل نکرد. 

صباغیان گفت: شفاف می‌گویم یا واقعا با پیمانکار بیمارستان ارتباط و سرو سری وجود دارد که برخورد نمی‌کنند و خلع نمی‌شود یا واقعا ضعیف هستند. 

او بیان داشت: به معاون درمانی وزیر گفته شد که هم مردم و همه شهر و مسئولان از عملکرد بهداشت و درمان در ساخت بیمارستان ناراضی هستند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پهنه پرورش شتر گفت: مسئله آب و زمین پهنه پرورش شتر حل شده است و از این به بعد وارد مرحله واگذاری زمین و مراحل اجرایی می‌شود. 

او عنوان کرد: مسئله آب شهرک تیلاپیا حل شده است و برای زمین آن هم به دلیل مسائل محیط زیستی، جابجایی باید صورت بگیرد که با مسئولان مربوطه صحبت شده است. 

صباغیان گفت: مسئله زمین ۶۰۰ هکتاری طبق صحبت با مدیرکل منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی با اندکی جابجایی، حل خواهد شد. 

دهقان فرماندار بافق نیز گفت: مهمترین موضوع مطرح شده در ابن جلسه، مسئله تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بود.

او تصریح کرد: اعتبارات شهرستان و استان برای تکمیل بیمارستان، تأمین شده است و فقط باید نظارت و مدیریت کامل از مرکز استان انجام گیرد.

دهقان افزود: کارشناسان دفتر فنی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد باید در محل پروژه مستقر شوند و نظارت کنند تا کار به اتمام برسد.

او خاطرنشان کرد: اکنون نیمه تمام ماندن پروژه به دلیل نبود اعتبار نیست بلکه اعتبار موردنیاز تأمین شده است ولی متاسفانه پیمانکار عملکرد خوبی ندارد.
 
فرماندار بافق گفت: از لحاظ قانونی نمی‌توانیم به مسئله پیمانکار ورود کنیم چراکه کارفرما دانشگاه علوم پزشکی یزد است که باید ورود کند. 

او تصریح کرد: اگر با اقتدار ورود کند، در مدت چهار ماه این پروژه تکمیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.