سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اسرائیل ایالت پنجاه و یکم آمریکا است

کارشناس بین‌الملل گفت: اسرائیل به عنوان پایگاه غرب در منطقه برای حفظ سلطه و چپاول سرمایه و تضعیف جبهه مقاومت عمل می‌کند.

جواد منصوری کارشناس بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به ترور‌های صهیونیست‌ها اظهار کرد: صهیونیست‌ها روش حذف مخالفانشان را به هر شکل و هر قیمتی پیش می‌برند و ترور یکی از برنامه‌های دائمی آنها است،

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اسرائیل در عراق، ایران، مصر و تونس و سایر کشور‌ها صد‌ها ترور داشته و ترور شهید هنیه، آخرین مورد برای آنها نخواهد بود.

منصوری گفت: آن‌ها بار‌ها عنوان کرده اند که  برای آن که به پیروزی برسند، سیاست قطع رئوس مخالفین را جزو برنامه‌های خود می‌دانند و این موضوع به عنوان یک اصل برای بقای اسرائیل مطرح شده است.

کارشناس بین‌الملل درباره چراغ سبز آمریکا برای ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد: به طور معمول اسرائیل اقدامات خود را با آمریکایی‌ها هماهنگ می‌کند. اسرائیل هویت مستقلی ندارد و به نوعی ایالت پنجاه و یکم آمریکا محسوب می‌شود، بنابراین صحبت‌هایی که درباره استقلال خود بدون در نظر گرفتن آمریکا مطرح می‌کنند صحبت‌های بی اساسی است.

وی گفت: اسرائیل به عنوان پایگاه و سکوی آمریکا و غرب در منطقه برای حفظ سلطه و چپاول سرمایه و تضعیف اسلام و جبهه مقاومت عمل می‌کند آنها کشور مستقلی نیستند و در این ترور با آمریکایی‌ها هماهنگ بودند، اما فکر می‌کنم و البته مسئولین ما باید تحقیقات بیشتری کنند که عامل اجرای این ترور می‌تواند منافقین هم باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
اساسا تهاجم به اسرائيل موجب تشديد گريه زاري و مظلوم نمايي اش ميشود. غرب هم با قرباني نشان دادن اسرائيل و توسل به دستگاه هاي عظيم تبليغاتي اش دفاع از اسرائيل را چند برابر توجيه كرده و با فريب ماهرانه افكار عمومي بر سرپوش گذاشتن جنايات جلاد غزه خودش را ناجي قوم يهود و به دفاع از ان ميپردازد. تنها سركوب شديد نيروهاي امريكايي در منطقه با تلفات بالا ميتواند ماشين جنايت جنگي اسرائيل متوقف كند و بس. حمايت بي چون و چراي امريكا از جنايات اسرائيل تنها در حفظ موجوديت و بقاي خويش در منطقه بسنده ميشود و بس.
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
خیر. اسرائیل رئیس آمریکاست
علی
۰۹:۲۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
این کارشناس!؟ آدرس اشتباهی می دهد و با شبه افکنی در تروری که خود اسرائیلها به آن اعتراف کرده اند می خواهد انتقام را کم رنگ کند.....