سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مردم به شهادت «اسماعیل هنیه» در تهران؛

از زنده شدن داغ «شهید سلیمانی» تا مطالبه انتقام از غده‌ سرطانی

در این گزارش به واکنش مردم درباره شهادت اسماعیل هنیه در تماس با واحد روابط عمومی صدا و سیما می‌پردازیم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس یکی از مهمترین ميهمانان مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان بود که بامداد چهارشنبه با نقض تمامی کنوانسیونها و قوانین بین المللی در محل اقامت خود در تهران و در اقدامی کوردلانه و ناجوانمردانه توسط عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 این ترور موجی از محکومیتها را در سراسر جهان به دنبال داشت و مردم بسیاری از کشورهای مسلمان در واکنش به این اقدام مذبوحانه به خیابان ها آمدند و به تجمعات اعتراضی پرداختند؛ همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

همچنین رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی نیز وقوع چنین ترور بزدلانه ای را زیر سوال بردند و در ایران نیز مردم با حضور گسترده در مراسم تشییع شهید راه مقاومت به جهانیان ثابت کردند که ایران برای انتقام خون میهمان گرانقدر خود سنگ تمام خواهد گذاشت، اما خشم جامعه ایران به همین جا ختم نشد و تعدادی بسیاری از مردم در تماس با مرکز ارتباط مردمی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران این اقدام را محکوم کردند که در ادامه به تعدادی از این پیامها خواهیم پرداخت.

 

صهیونیستها معاویه‌ها و یزیدهای زمانه هستند/ همدرد مردم فلسطین هستیم

یکی از کاربران در تماس با واحد روابط عمومی صدا و سیما با تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت: این که رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست دست به چنین اقداماتی بزند اصلا تعجبی ندارد و آنها همان معاویه و یزیدها هستند.

کاربر دیگری نیر افزود: اسرائیل ملعون میهمان کشورمان را کشت و خدا لعنتشان کند و این اتفاق برای ما بسیار سخت است.

همچنین یکی دیگر از تماس گیرندگان نیز بیان کرد: از اعماق وجودم همدرد مردم مظلوم فلسطین هستم، چرا که ما نیز داغ حاج قاسم را در سینه داریم و داغ میهمان در حضور میزبان بسیار ناگوار است .

شهادت بهترین اتفاق برای شهید هنیه بود/ عاملان این ترور باید به‌سزای اعمال خود برسند 

همچنین یکی دیگر از کاربران ضمن عرض تبریک و تسلیت به جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان گفت: ایشان چهره نورانی بود که اعضای خانواده خود را در راه مقاومت و آزادی فلسطین از دست داده بود و بهترین اتفاق برایشان شهادت بود، اما ای کاش این اتفاق پس از آزادی قدس اتفاق می افتاد.

کاربری نیز در تماس با واحد روابط عمومی صدا و سیما خواستار انتقام خون شهید هنیه شد و افزود: عاملان این ترور باید با اشد مجازات به سزای اعمال خود برسند.

شهادت اسماعیل هنیه داغ سردار سلیمانی را زنده کرد/ اسرائیل و آمریکا دشمن اول و آخر ما هستند

کاربر دیگری اظهار کرد که شهادت اسماعیل هنیه داغ شهادت سردار سلیمانی را برای مردم زنده کرد و قطعا این ترور خللی در اراده مقاومت ایجاد نخواهد کرد و پیروزی‌های بزرگتری را رقم خواهد زد.

کاربر دیگری نیز از نیروهای مسلح درخواست کرد که انتقام خون شهید هنیه گرفته شود و تماس گیرنده دیگری نیز متذکر شد که اسرائیل و آمریکا دشمن اول و آخر ما هستند و مهمان ما را به قتل رساندند .

مقاومت کشتنی و محو شدنی نیست/ مسئولان نظام بهترین تصمیم را درباره غده سرطانی وکودک کش بگیرند

یکی از تماس گیرندگان نیز گفت که دشمنان اسلام، صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار بدانند که با شهید کردن افراد، سپاه اسلام هر دقیقه قویتر و پر قدرت تر به راه خود ادامه خواهد داد.

کاربر دیگر هم تاکید کرد که اسماعیل هنیه مرد شجاعی بود و بسیار ناراحتیم که در تهران چنین اتفاقی برای ایشان افتاده است. یکی دیگر از مردم نیز تاکید کرد: مقاومت یک تفکر است و این تفکر کشتنی محو شدنی نیست.

همچنین یکی دیگر از تماس گیرندگان افزود: ترور ناجوان مردانه مهمان عزیز ما بسیار ناگوار بود و از مسئولین شجاع و عاقل می‌خواهم بهترین تصمیم را در برابر این غده سرطانی و کودک‌کش بگیرد تا ملت ایران در پیشگاه خدا سرافراز باشد.

گزارش از فاطمه سیدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
باید شخص نتانیاهو و تمام رهبران صهیونیست را در تمام نقاط اسراییل با دفترشان تبدیل به خاکستر کنیم هیچ جای امنی برای این کودک کش ها نباید وجود داشته باشد از تمام امکانات کشورها برای نابودی این غده های سرطانی باید استفاده کرد هر دفتر باید صد موشک هایپر سونیک برخورد کند که جای فرار پیدا نکنند
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
چرا از داغ دل ملت عزادار بورس که سرمایشون داره آتش میگیره حرفی نمیزنید!!!!؟؟؟؟