سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا‌ی طرح پیشگیری از وقوع جرم و رصد مستمر مجرمین حرفه‌ای در راور

دادستان راور از نصب پابند الکترونیکی برای تعداد ۹ نفر سارق حرفه‌ای به مدت سه سال در جهت اجرا‌ی طرح پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از نصب پابند الکترونیکی برای تعداد ۹ نفر سارق حرفه‌ای به مدت سه سال در جهت اجرا‌ی طرح پیشگیری از وقوع جرم و رصد مستمر مجرمین حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

مجتبی استوار زاده گفت: در راستای اجرای دستور العمل دادستان کل کشور دائر بر (نظارت الکترونیکی محکومان سابقه دار در بزه سرقت) با هدف ارتقاء امنیت عمومی وآسایش روانی جامعه همراه با اعمال اقدامات پیشگیرانه نسبت به بزه سرقت و خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از آن، ۹ نفر از سارقین واجد شرایط به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان راور دعوت و پابند الکترونیک به این افراد نصب گردید.

 وی ضمن اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه دار در پیشگیری و کاهش وقوع سرقت گفت: با اجرای این طرح می‌توان نسبت به کنترل و نظارت بر مجرمان حرفه‌ای نظارت کامل و دقیق‌تر داشته باشیم. 

وی با ابراز امیدواری که این طرح بتواند منجر به کاهش سرقت در این شهرستان شود گفت: این طرح همچنان در شهرستان ادامه خواهد داشت و در آینده نیز با رویکرد اجرا‌ی این طرح پیشگیری از وقوع جرم و رصد مستمر مجرمین حرفه‌ای نیز با شناسایی سارقین و مالخران حرفه‌ای و سابقه دار نسبت به نصب پابند به آنان نیز اقدام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.