سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های ملایر

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر همچنین از اجرای ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در طول راه‌های این شهرستان خبر داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر همچنین از اجرای ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در طول راه‌های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و قرارداد‌های منعقد شده با پیمانکاران، پیش‌بینی ما اجرای ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های ملایر است.

اسکندریان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، هفت کیلومتر بهسازی و آسفالت رواه‌های روستایی ملایر همچون سراب طجر، ده‌چانه و چشمه زورق به پایان رسیده و هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی پروژه‌ها در دست اقدام است.

وی همچنین به اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز محور‌های شریانی این شهرستان اشاره و بیان کرد: سال گذشته بر اساس گزارش مراجع رسمی، شهرستان ملایر با ۱۸ درصد کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل، رتبه اول استان را کسب کرد که در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۷۰ درصد تلفات جاده‌ای کاهش یافت که بی‌سابقه است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه تلفات جاده‌ای این شهرستان امسال از ۲۸ نفر به هشت نفر کاهش یافت که نشان از استانداردسازی جاده‌ها دارد، گفت: برای ایمن‌سازی جاده‌ها، امسال ۱۰ نقطه حادثه‌خیز این شهرستان همچون پیچ سپنتا، تقاطع فروز، تقاطع جوزان، پیچ جوراب، تقاطع بیغش، پیچ ازناوله، عباسیه، خیرآباد و ایمن‌سازی ورودی و خروجی روستای نازول اصلاح شد.

اسکندریان ایمن‌سازی و آشکارسازی بیش از ۵۰ دماغه در حوزه استحفاظی این شهرستان شامل رنگ‌آمیزی دماغه‌ها، نصب تابلو، نصب استوانه ترافیکی، ورودی و خروجی پل حرم‌آباد، سه راه دم سیاه، ورودی دانشگاه و پل بهشت هاجر و ورودی راه‌آهن و خروجی روستای بیغش را از دیگر اقدامات برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.