سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعه موسیقی «نشان بی نشان» به یاد شهدای غریب زنجان تولید می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از تولید قطعه موسیقی «نشان بی نشان» به یاد شهدای والامقام غریب اسارت به ویژه ۱۱ شهید غریب استان خبر داد.

عباس برزگر از تولید قطعه موسیقی «نشان بی نشان» به یاد شهدای والامقام غریب اسارت به ویژه ۱۱ شهید غریب استان خبر داد و اظهار داشت: این اثر در راستای برگزاری اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای غریب اسارت همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و با هنرنمایی هنرمندان مطرح کشوری در حال تولید است و در این مراسم از این اثر رونمایی خواهد شد.

وی، قطعه موسیقی «نشان بی نشان» را پیشکشی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب اسارت عنوان کرد و افزود: شاعر این اثر عبدالجبار کاکایی و آهنگساز و تنظیم کننده آن امیر قدیانی هستند و خواننده این اثر نیز علیرضا نوری از هنرمندان ارزشی استان فرزند شهید والامقام رجبعلی نوری است.

وی گفت: قطعه موسیقی «نشان بی نشان» هشتمین تراک از چهارمین آلبوم این هنرمند در مقام خوانندگی است که برخی قطعات آن در سالهای اخیر در همایش ها و یادواره های شهدا در سراسر کشور به سمع و نظر علاقه مندان به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رسیده است.

این مسئول گفت: پیش از این سه آلبوم موسیقی "همسایه آسمونا، زخم دریا و سی و پنج" از این خواننده به مناسبت کنگره شهدای استان زنجان تولید و عرضه شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه با تاکید بر پاسداشت جایگاه شهدای غریب استان، اضافه کرد: شهدای غریب استان از پنج به ۱۱ شهید رسیده که از این تعداد اطلاعات و مستندات هشت شهید گردآوری شده و دبیرخانه این کنگره برای گردآوری مستندات مابقی شهدا نیز اقدام کرده است.

برچسب ها: شهدا ، کنگره شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.