سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد تیم شبانه با خودروهای مزاحم در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: سه تیم شبانه برای برخورد با خودروهای مزاحم در معابر درون شهری همدان در نظر گرفته شده که موجب کاهش میزان تردد شبانه این قبیل خودروها شده است.

سرهنگ ابراهیم فارسی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم برخورد با خودروهای متخلف به ویژه خودروهایی است که با تغییر در ارکان وسیله نقلیه از جمله اگزوز و دور دور شبانه برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند.

وی اضافه کرد: هر چند برخورد با خودروهای متخلف یکی از ماموریت های ذاتی پلیس راهور است اما رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: سه تیم ویژه برای برخورد با دور دور شبانه وسایل نقلیه متخلف و مزاحم در نظر گرفته شده که هر شبانه روز به طور میانگین ۱۰ وسیله نقلیه توقیف می شود.

سرهنگ فارسی ادامه داد: این قبیل خودروها اقدام به تردد در بلوار ارم، بعثت و دیگر بلوارهای شهر همدان می کردند که با برخورد جدی پلیس، میزان تردد این قبیل خودروها کاهش یافت.

وی افزود: برخی از خودروهای توقیفی مربوط به شهرستان های مجاور است که برای دور دور شبانه به شهر همدان مراجعه می کردند با این وجود توقیف و راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ فارسی گفت: برخی از این خودروها اقدام به کورس شبانه در بلوارهای شهر همدان با سرعت بسیار بالا و خطر آفرین می کردند که ماموران راهور این قبیل وسائط نقلیه را شناسایی و توقیف کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.