سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز جذب ۱۴۵ نیروی کادر درمان در قزوین صادر شد

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: مجوز جذب ۱۴۵ نیروی انسانی اعم از کادر درمان و پشتیبانی در استان صادر شده و در فرآیند استخدام قرار دارد.

اورنگ شیخ بگلو مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: آزمون جذب ۳۸ نیروی خدماتی نیز در قالب شرکت کار در دی ماه سال گذشته برگزار شده و پس از طی مراحل تایید صلاحیت توسط هسته گزینش شروع به کار خواهند کرد.

وی هدف از صدور این مجوز‌ها را ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم استان قزوین دانست و افزود: همچنین از طریق این مجوز، با بکارگیری این تعداد کادر درمان و پشتیبانی موافقت شده که نیاز مردم استان به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی را مرتفع خواهد کرد.

شیخ بیگلو اضافه کرد: کسب رتبه برتر در هموویژولانس و بانک خون، مدیریت بحران، اجرای الگو‌های موفق در بین مدیریت درمان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور، رتبه برتر اجرای شاخص‌های جوانی جمعیت در بین دستگاه‌های اجرایی و بهسازی و استاندارد سازی و هتلینگ بخش قلب بیمارستان رازی از جمله دستاورد‌های مهم این سازمان است.

این مسئول بیان کرد: کسب رتبه برتر مدیریت سبز در ۲ بیمارستان رازی قزوین و تاکستان و همچنین پیگیری ساخت یک قطعه زمین به متراژ ۶ هزار و ۷۱۴ متر مربع از دیگر دستاورد‌های تامین اجتماعی استان محسوب می‌شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با داشتن ۲ بیمارستان رازی قزوین و تاکستان، یک پلی کلینیک تخصصی (تاکستان)، بهره مندی از هفت مرکز درمانگاهی سطح استان و با داشتن حدود هزار و ۴۰۰ پرسنل به طور مستقیم به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.