سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا خبر داد؛

تأمین امنیت زائران توسط پلیس در مرزهای شش‌گانه کشور

سردار شرفی با اشاره به تأمین امنیت زائران توسط پلیس در مرزهای شش‌گانه کشور، گفت: مهمترین ماموریت انتظامی در اربعین، تأمین امنیت زائران است.

سردار محمد شرفی شامگاه چهارشنبه در بازدید از پایانه مرز باشماق با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) را دارد، اظهار داشت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.

وی گفت: خداوند را شاکرم که در جمع مردم فهیم و قدرشناس استان کردستان حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به زائران باشیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کل کشور با اشاره به ارزیابی‌های انجام شده از منطقه، تصریح کرد: خوشبختانه امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه اقدامات خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده است، عنوان کرد: انتظامی کشور آمادگی کامل جهت تامین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا به ماموریت ویژه پلیس پرداخت و عنوان کرد: مهمترین ماموریت انتظامی کشور در اربعین تامین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و پلیس برای تحقق آن با اقتدار در میدان است.

کنترل ترافیک و آماده‌باش پلیس

وی با اشاره به کنترل ترافیک در این ایام و آماده‌باش پلیس در همه حوزه‌ها خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما پیشگیری و کاهش آسیب‌پذیری ناشی از تصادف و سوانح جاده‌ای است تا مسافران در صحت سلامت و امنیت به زیارت اعزام و به محل سکونت خود برگردند.

شرفی در ادامه پایش مرزی را یکی دیگر از ماموریت‌های مهم انتظامی عنوان کرد و افزود: مرزبانان با اقتدار با جدیت این مهم را در دستور کار دارند.

صدور گذرنامه زیارتی در کمترین زمان

جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کل کشور با اشاره به موضوع خدمت‌رسانی گذرنامه، گفت: با اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده، گذرنامه ویژه اربعین به اندازه کافی موجود بوده و در کمترین زمان صدور خواهد شد، هموطنان از طریق سامانه پلیس من و حضوری از طریق پلیس گذرنامه با کمترین هزینه می‌توانند در خصوص دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی یادآور شد: زائران سال گذشته به خوبی از مهمان‌نوازی استان یاد کرده‌اند و ما نیز قدردان بزرگی این مردم فهیم و با فرهنگ هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.