سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت قزوین:

شهید هنیه همانند سردار دل‌ها در سحرگاه آسمانی شد

امام جمعه موقت قزوین گفت: اسرار عجیبی وجود دارد که اسماعیل هنیه همانند سردار دل‌ها در سحرگاه به شهادت رسیده و آسمانی شد.

حجت السلام سید مهدی خضری امام جمعه موقت قزوین در اجتماع بزرگ مردم قزوین در محکومیت حمله تروریستی و شهادت اسماعیل هنیه گفت: خیلی‌ها در دل تاریخ به حضرت اسماعیل تاسی کردند و از صابرین شدند.

وی اضافه کرد: اسماعیل هنیه را بی هوا زدند، این مدل ضربه زدن کار شیاطین است، ما از این بی‌هوا زدن‌ها زیاد داشتیم، علی اصغر را بی هوا زدند، بی هوا سنگ بر پیشانی سیدالشهدا زدند، فاطمه زهرا سند فدک را گرفته بود که ناگهان در کوچه پسکوچه‌ها بی‌هوا به او حمله شد.

این خطیب نماز جمعه بیان کرد: هنیه در اردوگاه و اسارت متولد شد، سه فرزند و خواهرانش به همراه ۷۰ نفر از بستگان او به شهادت رسیدند، به ایشان تهمت زدند که در قطر و ایران زندگی می‌کند، او صبر کرد بر تهمت‌ها تا اینکه در نهایت با شهادت و خونش پاسخ همه را داد و به آرزویش رسید.

حجت الاسلام خضری ادامه داد: اسماعیل هنیه ۱۳ فرزند داشت و همه را در فضای اسارت و شهادت گذاشت، اینها کسانی هستند که با جان و مال خودشان صداقت و راستی را ثابت کردند.

امام جمعه موقت قزوین تاکید کرد: امروز غزه قرارگاه سیدالشهدا است، شهدای این سرزمین به کسی اقتدا کردند که تمام فرزندانش را در کربلا فدا کرد؛ خیلی‌ها می‌گویند اینها اهل سنت هستند، درحالی که شهادت ارتباطی به اهل تسنن ندارد.

خطیب نماز جمعه شهر قزوین ادامه داد: نباید عاشورا را در دل تاریخ منجمد کرد، خط سید الشهدا ادامه دارد و امروز بزرگمردان بسیاری ثابت کردند که هر روز عاشورا است.

امام جمعه موقت قزوین تاکید کرد: دوگانه‌هایی که رهبر معظم انقلاب صحبت کردند بسیار مهم است، در مواجهه با حوادث مدام به خودمان انتقاد می‌کنیم، اما نقطه اتکا و قوت ما امنیت است، ما با یک دولت تروریستی روبرو هستیم، پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزار ترور را در اختیار دارد و باید در کنار دیدن نقاط ضعف به توانمندی خودمان نیز واقف باشیم.

حجت الاسلام خضری بیان کرد: به جای اینکه بر سر یکدیگر فریاد بزنیم، باید همه یکصدا مرگ بر آمریکا و اسراییل را گسترش دهیم، شعار مرگ بر آمریکا باید در ایران طنین انداز شود.

امام جمعه موقت قزوین گفت: در این حوادث مردم به سه دسته تقسیم می‌شوند، کسانی که می‌ترسند، کسانی که می‌ترسانند و در نهایت کسانی که ایمان آنها بیشتر می‌شود؛ اما در این نبرد آخر الزمانی نباید سست و محزون شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.