سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قالیباف در دانشگاه تهران:

ترور فرماندهان مقاومت نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی است

رئیس مجلس ترور مقامات محور مقاومت را نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی تلقی کرد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین تشیع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران گفت: شهید اسماعیل هنیه دو ماه قبل به من گفت که اگر امروز مقاومت را در غزه این گونه می‌بینید که زن، مرد، کودک و جوان با هم ایستاده‌اند یک دلیل دارد و آن این است که همه این‌ها دست پرورده قرآن هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ قرآنی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است تصریح کرد: با عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی فرو ریخت و آنها مجبور شدند که جنگنده‌های خود را به وسیله خودروهای کشنده به مکان‌های امن ببرند.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه ترور فرماندهان مقاومت در لبنان و تهران  نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: امروز گروه‌های مقاومت با ظرفیتی که برخاسته از مردم است در مقابل دشمن صهیونیستی به وظیفه دینی خود عمل کرده و خود تصمیم می‌گیرند و معتقدند که نصرت الهی نصیب آنها می‌شود.

وی گفت: ترور فرمانده‌های مقاومت در لبنان و تهران  نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی است و این ترورها و اقدامات تاثیری بر روند حرکت ما نخواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
سخنرانی آقای قالیباف فوق العاده بود چون نظامی سابق و مرد جنگ هم بودن کاملا انتخاب مناسبی بودن و حرفاشون با تمام وجود میشد حس کرد