سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثابت اقلیدی:

به زودی رژیم صهیونیستی از نقشه جهان محو شود

مدیرکل میراث فرهنگی فارس ترور شخصیت دیپلمات اسماعیل هنیه را از سوی رژیم منحوس صهیونیستی محکوم و ابراز امیدواری کرد: به زودی رژیم صهیونیستی از نقشه جهان محو شود.

محمد ثابت اقلیدی در مراسم تجلیل از فعالان و دست اندرکاران و حامیان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در سال گذشته، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماس ـ را تسلیت گفت و ترور این شخصیت دیپلمات را از سوی رژیم منحوس صهیونیستی محکوم و ابراز امیدواری کرد: به زودی رژیم صهیونیستی از نقشه جهان محو شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تمامی فعالان و دست‌اندرکار ان بخش خصوصی استان فارس در برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خطاب به حاضرین در این مراسم گفت: این نمایشگاه تخصصی با همت و حمایت تمام شرکت‌کنندگان و فعالان حوزه گردشگری به صورت شایسته و تخصصی در شیراز برگزار شد.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه وضعیت زیرساخت‌های نمایشگاهی شیراز به مجموعه زیرساخت‌های نمایشگاه‌های تهران تنه می‌زند، افزود: باید تدابیر جدی در خصوص توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شیراز اندیشیده تا جایگاه استان در این حوزه همچنان حفظ شود.

او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه یکی از ابزار‌ها و مولفه‌های موثر در معرفی داشته‌های گردشگری برگزاری نمایشگاه‌هاست، افزود: خوشبختانه در سال گذشته و امسال برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حوزه گردشگری و صنایع دستی با هدف معرفی ظرفیت‌های استان در سطوح ملی و بین‌المللی و همچنین درون و برون استانی برگزار شد و مورد استقبال عموم مردم هم قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در ادامه به برخی از رویداد‌های مهم فرهنگی و گردشگری که طی ۶ ماه اخیر در شیراز برگزار شد، اشاره کرد و گفت: از سیاست‌های کاری ما برگزاری رویداد‌های تاثیرگذار و مهم در استان و شهر شیراز است که می‌توان به برگزاری مراسم تحویل سال در مجموعه‌های فرهنگی حافظ و تخت جمشید و همچنین اجرای کنسرت علیرضا قربانی اشاره کرد.

او به میزبانی شیراز برای برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: در واقع برگزاری کنسرت در مجموعه جهانی تخت جمشید و یا طبق برنامه‌ریزی‌ها سوگواره بین‌المللی آیین‌های عاشورایی که قرار است دهه سوم ماه صفر در شیراز و مقابل ارگ کریم‌خانی برگزار شود پیش رویدادی برای سومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی است.

ثابت اقلیدی همچنین با اشاره به اجرای چندین رویداد گردشگری و فرهنگی دیگر طی دو ماه آینده در سطح استان گفت: بی تردید با برگزاری چنین رویداد‌هایی جاذبه‌های استان به مقصد گردشگری تبدیل می‌شوند و اقتصاد این حوزه نیز رونق می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.