سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در واکنش به ترور اسماعل هنیه؛

این جسارت پاسخی شدیدتر از وعده صادق دارد

محمد جواد اردشیر لاریجانی گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدام خود بابی باز کرد که از این پس محور مقاومت نیز بتواند در هر گوشه دنیا عناصر خائن صهیونیستی را مجازات کنند.

محمد جواد اردشیر لاریجانی در مصاحبه با شبکه خبر گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدام خود بابی را باز کرد که از این پس نیروهای محور مقاومت نیز بتوانند در هر گوشه دنیا نیروها و عناصر خائن صهیونیستی را مجازات کنند. بسم الله این گوی و این میدان؛ ببینیم کدام طرف مغبون خواهد شد. رژیم صهیونیستی نقطه های آسیب پذیر زیادی دارد.

وی ادامه داد: استیصال آنها را مجبور کرده تا در پی پیروزی های اندک باشند. طولانی شدن جنگ غزه به دلیل مقاومت عجیب مردم غزه اسرائیل را وادار به شکست کرد. آنها برای توجیه آتش بس به یک دستاورد نیاز دارند اما اشتباه بزرگی کردند زیرا الان مقاومت در اوج قدرت است و می تواند ضربات متوالی به آنها وارد کند. همچنین به ملت ما جسارتی شد که بسیار اشتباه بزرگی بود. این جسارت پاسخی شدیدتر از عملیات وعده صادق دارد و می دانند که حتما انجام خواهد شد. 

لاریجانی افزود: ما یک رسالت ملی داریم تا بازدارندگی ایجاد کنیم. ما ثابت کردیم به هیچ کجا حمله نخواهیم کرد اما اگر کسی به ما حمله کند او را رها نخواهیم کرد. این ترور بابی را برای مقاومت باز کرد تا هرکجای دنیا نیروهای خائن اسرائیلی را بیایند مجازات کنند. نقشه دنیا در حال تحول است و این تحولات به همین دلیل است.

او ادامه داد: بحث سر ظهور قدرت هایی است که اجازه این سیطره ها را نمی دهند که برای مثال آمریکا ادعا کند من رهبر دنیا هستم.ما اجازه نمی دهیم آنها در منطقه رهبری داشته باشند. برخی کشورهای منطقه با همکاری با اسرائیل برای خود آبرو نگذاشتند و باید به فکر آبروی خود باشند. این رژیم که رفتنی است حداقل شما به فکر آینده خود باشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.