سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش حماس با شهادت افراد پایان نخواهد پذیرفت

امام‌جمعه اهل‌سنت چابهار گفت: جنبش حماس و جهاد علیه رژیم اشغالگر با شهادت افراد هرگز پایان نخواهد پذیرفت.

 مولانا عبدالرحمن چابهاری در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت و بیان کرد: صبح امروز خبر شهادت مجاهد اسلام جناب شهید اسماعیل هنیه توسط عوامل رژیم صهیونیستی، مردم ایران و مسلمانان جهان را متألم و متأثر کرد.
 
 وی افزود: دکتر اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس سال‌های زیادی از زندگی پر افتخار و مجاهدانه خود را به‌ناچار در خارج از وطن عزیز خود گذراند و همیشه متعهد به آرمان بزرگ فلسطین بود و در این مسیر بسیاری از اعضای خانواده و بالاخره جان‌عزیزش را فدای آزادی قدس و فلسطین کرد.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت چابهار تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه نشان داد اسرائیلِ امروز همچون اجداد خود به هیچ قانون و معاهده‌ای پایبند نیست و منطقه غرب آسیا تا نابودی این جرثومه فساد آرام نخواهد شد.
 
 وی اظهار کرد: جنبش حماس و جهاد علیه رژیم اشغالگر با شهادت افراد هرگز پایان نخواهد پذیرفت و این مسیر تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل ادامه خواهد داشت و شهادت شهدای فلسطینی به‌خصوص شهید هنیه این مسیر را هموارتر خواهد کرد و بنده برای مجاهدان در این روز‌های سخت آرزوی موفقیت و پیروزی بر دشمن را دارم.
 
 مولوی عبدالرحمن چابهاری گفت: این ضایعه بزرگ را به تمام مسلمانان جهان به‌خصوص ملت قهرمان فلسطین و مجاهدان حماس تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار مغفرت تامه و علوّ درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.