سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی در انتظار انتقام سخت باشد

مدیر حوزه علمیه سیستان‌وبلوچستان گفت: عمل تروریستی رژیم صهیونیستی در پی شهادت اسماعیل هنیه را محکوم می‌کنم و رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوز به کشور ایران و شهادت یکی از رهبران حماس باید مجازات شود.

هادی رمضانی بیان کرد: عمل تروریستی نسبت به رهبر حماس، اسماعیل هنیه را تسلیت عرض می‌کنم این عمل جنایت‌کارانه توسط رژیم منحوس صهیونیستی که در کشور ما اتفاق افتاده است را محکومیت می‌کنیم.

وی افزود: اسماعیل هنیه برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ما وارد کشور شد که متأسفانه بامداد امروز در تهران توسط عوامل منحوس صهیونیستی ترور شده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان تصریح کرد: قطعاً این جنایت را شدیداً محکوم می‌کنیم که در واقع محکوم هم است؛ زیرا تمام کشورها، مقامات بین‌المللی و داخلی هم این عمل را محکوم کردند.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است و توقعی که از مسئولین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت داریم آن است که باید انتقام سخت از رژیم منحوس جنایت‌کار گرفته شود و این انتقام باید در حد مقامات اسرائیلی باشد تا درس عبرتی برای آنها شود تا فکر تجاوز به کشور ما نداشته باشد.

رمضانی خاطرنشان کرد: این خواسته همه مردم ما است باتوجه‌به بازتابی که در جامعه داخلی و خارجی داشته که در واقع دو جنایت اتفاق افتاد است؛ یک اینکه به کشور ما تجاوز کرده و ما حق انتقام سخت را داریم و دوم اینکه یکی از رهبران مقاومت و حماس که به‌عنوان مهمان وارد کشور ما شده را به شهادت رساندند؛ لذا ما از دو جهت حق انتقام را داریم و باید یک انتقام محکم باشد که دشمن را سر جای خود بنشاند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.