سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکل‌های دانشگاهی سراسر کشور ترور اسماعیل هنیه را محکوم کردند

تشکل‌های دانشگاهی سراسر کشور در پیام‌های جداگانه ترور رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند و خواستار مشخص شدن ابعاد دقیق این جنایت دشمنان شدند.

 بسیج دانشجویی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با انتشار پیامی نسبت به شهادت اسماعیل هنیه واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مقاومت ۷۶ ساله ملت فلسطین نشان داده نیروی خود را از تکیه به خداوند متعال می‌گیرد و خون شهدایش درخت «فاستقم کما امرت» را آبیاری می‌کند. ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه به ملت فلسطین و محور مقاومت، خواستار انتقام دقیق و موثر و همچنین اعاده حیثیت از جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی نوشت: شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ راه فلسطین، اسماعیل هنیه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و محور مقاومت و تمامی ملت غیور و مقاوم جهان تبریک و تسلیت عرض کرده و این اقدام را بشدت محکوم کرده و خواستار مشخص شدن ابعاد دقیق این جنایت دشمنان و رژیم غاصب و جنایتگر می‌باشد، تا در زمان مناسب رژیم کودک کش و متحدانشان به سزای اعمال خود برسند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان نوشت: با عرض تسلیت به خانواده محترم شهید اسماعیل هنیه و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به نوبه خود این اقدام رژیم غاصب و خونخوار را شدیداً محکوم میکند.

از امت اسلامی و آزادگان جهان خواستار وحدت و عزم هر چه بیشتر برای تحقق آرمان‌های شهید هنیه می‌باشیم.

همچنین از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جبهه مقاومت پاسخی سخت و پشیمان کننده به دستگاه شیطانی صهیونیسم را خواستاریم.

 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور نوشت: ساعاتی پیش، اقامتگاه جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در هنگام حضور خود در تهران، مورد اصابت قرار گرفته و ایشان و محافظ ایشان، به لقا الله پیوستند.

شهادت این رهبر مقاومت را تبریک و تسلیت عرض کرده و این اقدام نظامی رژیم صهیونسیتی و متحدان وی را در خاک ایران، شدیدا محکوم می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) نوشت: مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، شهید اسماعیل هنیه، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ به فیض شهادت نائل آمد. شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) شهادت این مجاهد سرافراز را به محضر امام عصر (عج)، ولی‌امر مسلمین و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در پیامی نوشت: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظینش به شهادت رسیدند.

شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ راه فلسطین، دکتر اسماعیل هنیه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد: این اقدام، نه تنها نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق بشر است، بلکه تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه به شمار می‌آید.

ما بر این باوریم که چنین حملاتی تنها به افزایش تنش‌ها و خشونت‌ها منجر می‌شود و مسیر دستیابی به صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز را مسدود می‌کند.

از جامعه بین‌المللی خواستاریم که به این رفتار‌های غیرانسانی واکنش نشان دهد و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار اینگونه حملات انجام دهد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، شهادت دکتر اسماعیل هنیه را تسلیت می‌گوید.

بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نوشت: شهادت اسماعیل هنیه، نشان از ضربات سهمگین جبهه مقاومت به رژیم جنایتکار صهیونیستی است. طبیعی است که این رژیم سفاک برای قدرت نمایی در رسانه‌ها به این دست و پا زدن‌ها محتاج است. نقض قوانین بین المللی؛ نمایانگر انتقامی سخت از سوی جبهه مقاومت است. در خون این شهید غرق خواهید شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام کرد: شهادت مبارز فلسطینی، برادر اسماعیل هنیه را به جامعه‌ی اسلامی و رهبر امت تبریک و تسلیت گفته و متعاقباً خواستار انتقام ذلیل کننده و عزت مندانه‌ی نیرو‌های مقاومت هستیم. باشد که آتش سوزان خشم ما، شمشیر‌های سردِ ظلم را ذوب کند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد: رژیم صهیونسیتی بداند؛ حرکت الهی قائم به شخص نیست که فقدان یک شخصیت بتواند آن را متوقف کند قطعا شخصی قوی‌تر از شهید اسماعیل هنیه این علم را بلند خواهد کرد؛ ان شاءالله این حرکت تا نابودی رژیم نامشروع و سفاک صهیونیستی ادامه خواهد داشت. همانگونه که بعد از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصر الله تبدیل به کابوس شبانه روزی صهیونیست‌ها شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد: ضمن تسلیت شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه به مردم ایران، تمامی مسلمانان جهان و علی‌الخصوص ملت مظلوم فلسطین، این اقدام جنایتکارانه تروریست‌های صهیونیست را محکوم نموده و این بشارت را می‌دهد که رژیم جعلی اسرائیل پس از سیصد و دومین روز از جنگ غزه به چنان اضمحلالی رسیده است که آخرین شانس‌های خود را برای از بین بردن آرمان قدس در ترور‌های ناجوانمردانه و موشک‌پرانی‌های ضد حقوق بشری جستجو می‌کند؛ لذا نتیجه این عمل، فقط بیداری بیشتر جامعه بین‌المللی، علی‌الخصوص مسلمانان را در پی خواهد داشت؛ زیرا پیش از این بشارت آن را حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان داده بود: «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود‏»

هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و استان قزوین اعلام کرد: ما دانشجویان بسیجی شهادت این فرمانده بزرگ مقاومت که نماد امید، رشادت و استقامت و پیروزی‌ست را تسلیت و تبریک میگوییم و به رژیم منحوس اشغالگر با صدا و فریادی رسا عرض میکنیم"هیهات منا الذلة "خون این شهیدان شریان‌های شما را قطع خواهد کرد و دیگر چیزی به پایان حقیرانه شما نمانده و آن روز بسیار نزدیک است.

در آخر، شهادت این سرباز خدا و فرمانده دلیر جهان اسلام و محور مقاومت را که در تمامی این سال‌ها با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر برای آزادی ملت فلسطین از ظلم و جور مبارزه نمود را به رهبر معظم انقلاب، هم‌رزمان و خانواده شهید پرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند برای ایشان مغفرت و علوّ درجات را مسئلت می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.