سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فواد شکر از فرماندهان حزب‌الله لبنان به شهادت رسید

خبر شهادت فواد شکر، معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان که در پی حمله تروریستی شب گذشته صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت زخمی شده بود تایید شد.

فواد شکر، معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان که در پی حمله تروریستی شب گذشته صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت زخمی شده بود، به شهادت رسید.

علیرغم حمله سنگین صهیونیست‌ها به ساختمانی که شهید فواد شکر در آن حضور داشت، اما این فرمانده حزب الله در حمله اولیه شهید نشد، با این حال در پی جراحات وارده، دقایقی پیش به لقاءالله پیوست.

بیانیه روابط رسانه ای حزب الله 

بسم الله الرحمن الرحیم  
(در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند و برخی از آنها به عهد خود وفا کردند و از آنها منتظرانند و کمترین تغییری در آن ندادند). 

پس از سفری سرشار از ایمان به خدا، عهد و پیمان با خدا، اخلاص در این ایمان و عهد، جهاد خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر و انتظار طولانی برای لقای خداوند متعال و عزیزان پیشین در میان برادرانش، رهبران، شهدا. و شهیدان و در اوج اشتیاق برای این دیدار، خداوند متعال به بنده مجاهد و صدیق و وفادار و عاشق مدال رفیع شهادت عطا فرمود. دیدار در راه رضای خدا و جوارش، رهبر جهادی بزرگوار، برادر عزیز و عزیز آقای فؤاد شکر (سید محسن) است که ایشان را در راه بیت المقدس تقدیم کرده است نماد تعهد قاطع و عزم راسخ آن به ادامه جهاد تا رهایی سرزمین و عتبات عالیات و بشریت از ظلم و ظلم این موجود غاصب جنایتکار و قاتل و نمادی از نمادهای بزرگ آن سازندگان پیروزی ها و قدرت و توانایی هایش و سرداران میدان هایش که تا آخرین نفس جهاد را ترک نکردند. 

همان گونه که حضور مستقیم ایشان در زندگی با ما نیرویی ممتاز برای مقاومت بود، شهادت بزرگ ایشان نیز انگیزه ای قوی برای همرزمان مجاهدش خواهد بود تا با استواری و شجاعت در حفظ دستاوردها، پیروزی ها و توانمندی ها و رسیدن به اهداف و امیدها به پیش بروند. که این رهبر بزرگ آرزویش را داشت. 
 
شهادت او در ایام شهادت امام حسین علیه السلام است که عاشق حسین علیه السلام بود تا عزم و اراده ما را در نفی ذلت و تقبیح ظلم و تسلیم نکردن بیفزاید. دست خودمان به تحقیر شدگان 

این مصیبت وارده را به حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه مجاهدان و مبارزان مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. در همه عرصه ها و به دوستداران مخلص مقاومت در راه شهادت این رهبر جهادی به ویژه خانواده محترم ایشان را خطاب قرار می دهیم و از خداوند متعال علو درجات و اجر جزیل را مسئلت داریم در دنیا و آخرت، و این عزیز را از ما و از آنان بپذیرد و او را با رسول خدا و آل پاکش صلوات الله علیهم السلام محشور کند و به کاروان شهدا ملحق کند. کربلای نورانی 

این بیانیه تسلیت و برکت ما در مورد این حمله گناه آلود و جنایت بزرگ، توسط دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله «خداوند حفظش کند» فردا اعلام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.