سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم ایلام ترور اسماعیل هنیه را محکوم کردند

مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام با تجمع در میدان ۲۲ بهمن این شهر جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

 تجمع مردم ایلام به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش حماس در پی اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی و محکوم کردن این جنایت برگزار شد.

این تجمع مردمی از ساعت ۱۸ عصر در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد.

مردم ایلام در این تجمع با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «هی هات من الذله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «عزا عزاست امروز همرزم شهیدان پیش خداست امروز» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیا هنیه، نفرت و انزجار خود را از این رژیم اعلام کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این تجمع با بیان اینکه ترور اسماعیل هنیه اوج ذلت و خواری رژیم غاصب اسرائیل است، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان در برابر نظام استکباری با تمام توان ایستاده اند.

حجت الاسلام محمدباقر هاشمی با بیان اینکه امروز بزرگترین منکر رژیم منحوس اسرائیل و حامیان آن است، افزود: بزرگترین معروف امروز جهان، حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین جنایت‌ها امروز با پشتیبانی مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان روی می‌دهد، ابراز کرد: با این همه جنایتی که توسط رژیم صهیونسیتی انجام می‌شود کوچکترین عکس‌العملی از سوی مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه وعده صادق پیروزی مظلومان و جبهه مقاومت است، بیان کرد: مبارزه با دنیای استکبار و همپیمانان آنها وظیفه دینی همه مسلمان بر اساس آموزه‌های دینی است.

برچسب ها: شهادت ، حضور مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.