سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

  افزایش ۱۰ درصدی تولید شمش آلومینیوم در هرمزگان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش ۱۰ درصدی تولید شمش آلومینیوم در سه ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد.

، ایوب رحیمی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: شرکت آلومینیوم المهدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سه ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار تن شمش آلومینیوم تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که تولید این شرکت ۳۸ هزار تن بوده افزایش ۱۰ درصدی را بر اساس گزارش های سامانه جامع تجارت به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به افزایش تولید ۱۰ درصدی در این واحد فولادی افزود: تامین به موقع مواد اولیه و وارد مدار کردن دیگ‌های خارج از مدار در شرکت آلومینیوم از مهم‌ترین عوامل افزایش تولید شمش آلومینیوم بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان  گفت: محصول تولیدی شرکت آلومینیوم المهدی، شمش آلومینیوم است که اشتغالزایی مستقیم برای بیش از یک هزار و ۹۱۸ نفر در این شرکت فراهم‌ کرده است.

وی در پایان  افزود: با توجه به محدودیت های تامین انرژی شامل برق در فصل تابستان و گاز در فصل زمستان صنایع بزرگ استان با کار شبانه روزی محدودیت های اعمال شده در رشد تولید را جبران می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.